ویرگول
ورودثبت نام
فیلم و زندگی
فیلم و زندگی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

انیمیشن مینیون ها ظهور گرو را ببینید اگر...

اگر به اصطلاح اسپین آف آشنایی داشته باشید حتما می‌دونید که این عبارت رو در خصوص فیلم هایی به کار میبرن که در ادامه داستان فیلم های قبل از خودشون ساخته شدن. مثلا انیمیشن جذاب و بامزه ماجراجویی یخ زده اولاف یک اسپین آف کوتاه هست که بر اساس انیمیشن فروزن 1 ساخته شده. و یا انیمیشن سینمایی بره ناقلا فارماگدون یک اسپین آف هست که در ادامه انیمیشن والاس و گرومیت ساخته شده. حالا ما امروز می ‌خواهیم درباره انیمیشن مینیون ها ظهور گرو Minions: The Rise of Gru یا مینیون ها 2 صحبت کنیم که در ادامه انیمیشن های جذاب من نفرت انگیز 1 و 2 و 3 انیمیشن های محبوب مینیون ها ساخته شده.

انیمیشن مینیون ها ظهور گرو - مینیون ها 2
انیمیشن مینیون ها ظهور گرو - مینیون ها 2

این انیمیشن جدید یعنی انیمیشن مینیون ها ظهور گرو که خیلی ها به همون اسم مینیون ها 2 می‌شناسنش، قرار بود امسال یعنی سال 2020 اکران بشه ولی به دلیل پاندمی ویروس کرونا اکرانش به تعویق افتاد. داستان این انیمیشن جدید درباره کودکی «گرو» یعنی همون شخصیتی هست که ما در سری انیمیشن های من نفرت انگیز تا من نفرت انگیز 3 داستان زندگی و تحولش رو دیدیم. فکر می‌کنم دنبال کردن داستان زندگی فلونیوس گرو پسربچه 12 ساله ای که قبلا بزرگسالی شو دیدیم برای خیلی از ما که به این سری انیمیشن علاقه داریم جذابیت زیادی داشته باشه!

انیمیشن مینیون ها 2 یا همون طور که اشاره کردم انیمیشن مینیون ها ظهور گرو Minions: The Rise of Gru که درست مثل انیمیشن من نفرت انگیز توسط کمپانی Illumination در حدود سال های 1970 میلادی شروع میشه یعنی در دوره ای که فلونیوس گرو یک پسر کوچک 12 ساله است. اون جزو هواداران گروهی از افراد شروره و دوست داره یکی از اونا باشه. گرو چند تا دوست مینیون داره که در شرارت هاش کمکش میکنن. پس به کمک اون ها یک شیء گرون قیمت رو از این دسته شرورها سرقت میکنه. و داستان انیمیشن مینیون ها 2 از همینجا شروع میشه. پیشنهاد میکنیم انیمیشن Minions: The Rise of Gru و کارتون ها و انیمیشن های محبوب و Spin-off از سریال ها و فیلم های جذاب دیگه رو از سایت های معتبر دانلود رایگان انیمیشن بگیرید و تماشا کنید. خوشحال میشم نظراتتون رو با من هم در میون بگذارید.


انیمیشن مینیون ها 2انیمیشن من نفرت انگیزکارتون جدیدانیمیشن مینیون ها ظهور گرو
شهرزاد هستم. اینجا درباره فیلم ها و انیمیشن های محبوبم مینویسم :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید