ویرگول
ورودثبت نام
آتش نشان
آتش نشان
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

الو ۱۲۵ ؟ دارم میام !

سلام

برای آزمون استخدامی آتش نشانی ثبت نام کردم . برای یه شهر کوچیک دور افتاده توی دامنه های کوه البرز :)
۱۸ مرداد آزمون تئوری برگزار میشه ، چیزی حدود 26 روز دیگه !

وقتی کمی دارم برای خوندن منابع آزمون تخصصی و عمومی ولی قصد دارم تمام تلاشم رو انجام بدم که در آخر اگر انتخاب نشدم ، خیالم راحت باشه که تمامم رو گذاشتم :)

طی این مدت دوست دارم از برنامه ریزی هام و کارهایی که انجام میدم روزنوشتی داشته باشم تا بتونم کارهام رو در آخر روز به صورت مکتوب دربیارم و دوباره بازبینی کنم

و هم در نهایت به نقشه راهی برای آینده گان یا همراهان فعلی آزمون امسال تبدیل بشه .

البته دوستانی که بعد از سال 1398 دارند این روزنوشت ها رو میخونند لطفا برید مطلب آخرم رو بخونید ببینید قبول شدم یا نه ! چون در صورت قبول نشدن این روز نوشت ها براتون نقشه راه نمیشه ! نقشه چاه میشه :))

استخدامی آتش نشانآتش نشانیآتش نشانی 98استخدام آتش نشانمنابع استخدامی آتش نشانی
دارم تلاش میکنم برای یه دهکده کوچیک آتش نشان بشم !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید