ویرگول
ورودثبت نام
javane
javane
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

مرسی از ویرگول که منو با تو آشنا کرد....

تو این پست می خوام با این آدمهایی که می گم یک راز رو در میون بذارم... اونایی که :

تنها هستند .. بی کار هستند ... بی پول هستند ... پولدار هستند ... بیمار هستند ... دانشجو هستند .. خانه دار هستند .. کارمند هستند ... بازنشسته هستند .. بی حوصله هستند ... بی هدف هستند .. بی انگیزه هستند .. خسته هستند ... شاد هستند ... منفی باف هستند .. دستشون توی جیب خودشون نیست ... 18 ساله هستند ... 80 ساله هستند ... منتظر یه گونی پول هستند تا از آسمون براشون بیفته پایین ... اونایی که سالها مریضند و فکر می کنند دیگه خوب نمی شن ... اونایی که تنها هستند و توی این دوره وانفسا جرات دید و بازدید ندارند .. اونایی که کسی رو ندارند که حرفشون رو گوش کنه ... اونایی که کسی رو ندارند که براشون درددل کنند ... اونایی که دنبال آرزوهاشون رفتند و بهش نرسیدند و دیگه الان در کنج دلشون مونده و دیگه بهش نمی تونن حتی فکر کنند .. اونایی که هرچی دویدند و به هیچی نرسیدند .. اونایی که هرچی کار کردند شد ثروت بقیه و سر خودشون بی کلاه موند .. اونایی که می خوان عمر با عزت 120 ساله داشته باشند ... اونایی که نمی خوان حواس پرتی بگیرند و اسم زن و بچه شون یادشون بره ... اونایی که می خوان همیشه برای شوهراشون یک زن جذاب و جوان و دوست داشتنی باشن ... اونایی که می خوان برن سفر پول ندارند .. اونایی که دلشون می خواد خارج برن و می گن مگه می شه آخه ... خلاصه با همه و همه و همه شما ها می خوام یک رازی رو در میون بذارم .. اما یک شرط داره


اینکه نگی ای بابا مگه میشه ؟ مگه داریم؟ .. امکان نداره .. من اهلش نیستم .. این کار برای جوانها خوبه .. این کار برای پیرها خوبه .. این کار برای بیکارها خوبه ... این کار برای کلاهبردارها خوبه .. این کار خوبه ها اما من اهلش نیستم .. این کار برای مردها خوبه .. این کار برای زنها خوبه ... من که حوصله ندارم بیام ببینم بقیه چی می گن .. من حال ندارم حرف بزنم .. من که کسی رو نمی شناسم .. من که دیگه اینجوری عادت کردم ... من که آرزویی ندارم .. از من دیگه گذشته .. خودم کار دارم .. من شانس ندارم ... من سرم شلوغه .. بچه هام نمی ذارن .... درسام سنگینه .. پول ندارم .. این کار برای خودت خوبه ... من دیگه به این دردها عادت کردم .. من که مریضی م دیگه خوب نمی شه .. من که دیگه پام لب گوره ... مگه میشه دکترهاش نتونستند منو خوب کنند .. پولش دیگه به دردم نمی خوره ... کی پول خواست ...


تو هرکی هستی و هر چی هستی و هر سنی که داری و هر بیماری که داری و هر چقدر که پول داری یا نداری من یعنی افسانه مسعود متعهد میشم که تو رو ظرف مدت سه ماه تا دو سال به یک فرد با انگیزه و شاد و هدفمند و سلامت و ثروتمند تبدیل کنم فقط باید که خودت هم بخوای اون آدمه بشی .... بشی اون آدمه که هیچوقت نبودی اما دوست داشتی باشی ... اونقدر جلسه برات میذارم تا هرچی دوست داری حرف بزنی و کلی چیزهای خوب یاد بگیری .. اونقدر برات وقت می ذارم که هرچی که بلد نیستی یاد بگیری تا بتونی خودت استاد و راهنمای کلی آدم بشی .. اونقدر راجع به بدن و غذا و گروه خونی ت حرف می زنیم تا بفهمی که با بدنت و سلامتی ت باید چی کار کنی که 120 سال با تن سالم و دل خوش زندگی کنی .. حالا اگر برای سلامتی ت می خواهی یا اگر برای کسب درآمد می خواهی هیچ فرقی نداره ... فقط کافیه پست های قبلی منو ببینی و بخونی تا بدونی در باره چی حرف می زنم و بعد از طریق واتساپ به من پیام بدی تا هرچه زودتر بتونی همونی بشی که باید باشی .. سالم و خوشحال و ثروتمند

004917661144422

افسانه مسعود

فرانکفورت



شغل قرن 21راز جوانیثروتمند شوسفر کنژنس یعنی زندگی
درود.. اگر بصورت کاملا اتفاقی با صفحه من آشنا شدی پس باید بدونی که اتفاق خیلی خوبی قرار هست برات بیفته ..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید