ویرگول
ورودثبت نام
javane
javane
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

نتورک برای این افراد خوب نیست

اونایی که وقت ندارند پول در بیارن
اونایی که از جمع خوششون نمی آد و حوصله آدمها رو ندارند

اونایی که دوست ندارند با آدمهای جدید آشنا بشن
اونایی که حال ندارند دو تا صفحه کتاب بخونن
اونایی که دوست ندارند یکی از خودشون بهتر بشه
اونایی که دوست دارند بیشتر زیر پای کسی رو خالی کنند تا اینکه پله ای جلوی پای کسی بذارند تا ازش بالا بره
اونایی که فکر می کنن یک میلیون خرید کنند میره تو جیب بالا سری شون
اونایی که خودشون دروغ می گند فکر می کنند همه دروغ می گن
اونایی که حال ندارند بیان توی یک جلسه بشینن مبادا یک چیزی یاد بگیرند
اونایی که دوست دارند وقتشون به بیکاری و بطالت بگذره اما نیم ساعت نیان راه کسب درآمد رو یاد بگیرند
اونایی که پول دوست دارند و بخاطرش هزارتا ملق میزنند اما به نتورک که میرسه می گن ما نمی تونیم با مردم حرف بزنیم مبادا بفهمه ما می خواهیم پول در بیاریم

من با افتخار تمام اعلام می کنم که یک نتورکر هستم و دو ساله که با یک شرکت خارجی کار می کنم ،، من نه آویزون کسی میشم و نه بهش اصرار می کنم بیا کار کن ،.. چون اگر خودش بدونه چه درآمد نجومی کسب می کنه حاضره حتی شبها هم نخوابه ،، من یک کارآفرین هستم و آموزشها را در ده روز به ورودی خودم میدم و اختیار با خودش خواهد بود ،، بیشترین ورودی رو هم خوشبختانه در ایران داریم چرا که پورسانت به دلار هست و ارز وارد ایران میشه و خوشحالم که بخصوص خانم های توی ایران اونقدر درآمد کسب کردند که حتی خانه هم خریدند… فعالیت کمپانی قدرتمند جهانی ما در زمینه سلامتی و جوانسازی هست که همه دنبالش هستند چون همه دوست دارند سالم و جوان بمانند … بنابراین نیازی نداره که التماس کسی کنیم بلکه هر کسی که این محصولات رو یک بار استفاده کنه خودش حاضر نیست رهاش کنه …. در هر کاری پشتکار و تلاش لازم هست در این کار هم همینطور ،،، ابزار این کار هم ارتباط سازی و صحبت کردن با مردم هست ،، حالا اگر کسی فکر می کنه چرا نتورکرها حرف میزنند مثل اینه که بگن چرا چاقو دست قصابه ،،،، از اونایی هم که می خوان با من تیم بسازند و حرفه ای کار کنند و ۴ تا ۵ سال دیگه یک بازنشسته ثروتمند بشن دعوت به همکاری می کنم. @Af7050 تلگرام من هست

004917661144422

واتساپ هم می تونید پیام بدین

نتورکنتورک خارجیپورسانت به دلارکارآفرینآموزش نتورک
درود.. اگر بصورت کاملا اتفاقی با صفحه من آشنا شدی پس باید بدونی که اتفاق خیلی خوبی قرار هست برات بیفته ..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید