ویرگول
ورودثبت نام
javane
javane
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

پول پول پول پول

..
درود ،،

پول و مسائل مالی در زندگی انسان همیشه نقش بسزایی داشته و دارد ،،، وجودش می تونه محرکی برای پیشرفت و زندگی بهتر باشه و عدم آن می تونه عاملی برای فقر و نابودی

کمتر کسی است که صبح که از خواب بر میخیزد و شب که به خواب میرود اولین و آخرین مسئله اش پول نباشد که به آن فکر کند، ،، انرژی که از پول آزاد میشود می تواند یکی از بالاترین سطوح انرژی باشد ،،

همه ما بنا به نیاز و سلیقه و اهداف خودمون به پول نیاز داریم ،،، اما فرد بی نیاز وجود ندارد ،، چرا که حتی برای نوشیدن جرعه ای آب و خوردن لقمه ای نان نیاز به پول هست. از نظر من پول که باشد سلامتی هست و اعصاب آرام و خانه ای گرم و چهره ای شاد و پول که نباشد بیماری و ناآرامی و بی خانمانی و چهره ای عبوس

من نمی دانم قبل از اینکه من به دنیا بیایم پول چه ارزشی داشته و بعد از اینکه از دنیا بروم چه ارزشی خواهد داشت. اما این را خوب می دانم در این سال هایی که زندگی کرده ام ارزش پول امروز از هزینه های زندگی همان روز کمتر است و شاید پول و درامد امروز هر شخص مناسب هزینه زندگی پنج سال گذشته اش بوده باشد..

پول ، این کلمه کوتاه سه حرفی اما راز راحت زیستن است ،، راز سالم ماندن و مهر و عشق ورزیدن ،،، راز دنیا را دیدن و از عجایب دنیا سر درآوردن ،،،

اما این سه حرفی تنها چیزی است که بر همه مردم به یکسان بخشیده نشده چون دستاورد خود انسان است ،،، هوا و نور خورشید و باران برای همه انسانها به یکسان ارزانی میشود اما پول نه ،،،

بعضی از انسانها از جمله من تا حدود زیادی خوشبخت زندگی کرده و یا زندگی می کنند ،، اونایی که شبی را گرسنه نخوابیده اند و یا در جایی جز خانه خود و رختخواب گرم شب را صبح نکرده اند ،،، مدرسه رفته اند و مدرک دانشگاهی گرفته اند و عروسی و جهیزیه و سیسمونی و ،، همه و همه چیزهایی که باید می داشتند رو داشتند ،،، شاید سفر خارج نرفته بوده باشند اما حتما در سال دو سه سفر داخلی داشتند ،، شاید مارک نمی پوشیدند اما همیشه کفش و لباس نو داشتند... اما از همون ها و من هم که بپرسید آرزوهایی داشتند که پول بیشتری لازم بوده تا بهش برسند ،، انسان همیشه و همیشه در حال خواستن است و این خواسته ها شکل و فرم خودشون رو عوض می کنند .. شاید پول نتونه سلامتی رو در خیلی جاها به انسان بده اما نبودن پول می تونه حتما یک فرد سالم و جوان را بیمار و معتادکنه و حتی بکشه،،،

پول به انسانها شخصیت و هویت و فرهنگ و احترام می بخشه ،،، دور و بر خودمون رو نگاه کنیم ،،، آدمها روی سر بچه یک پولدار را یک جوری دیگه دست می کشند... پس پول حتی در نوازش دستان هم تاثیر دارد..

اما آیا پولدار شدن به هر طریقی ارزش دارد؟ آیا با دزدی و رشوه و ربا و نزول پولدار شدن می تونه آرامش و عشق و مهربانی و سلامتی به همراه داشته باشه ؟ مسلما خیر ،،،

باید کار کرد و رنج برد تا گنج میسر شود ،، اما چقدر کار و رنج ؟

یک خبر خوب براتون دارم ،،، اینکه کمپانی هایی هستند که در اون افراد بیشماری از پروفسور و پزشک گرفته تا محققین و مدیران و کارمندان و کارگران و برنامه ریزان و پستچی ها همگی کار می کنند و تلاش می کنند تا یک صنعت ،، تا یک کمپانی ،، تا یک ابر کارخانه محصولاتی رو به تمام مردم دنیا عرضه کنه که طول عمر انسان را هر روز ۶ ساعت بیشتر کنه ،،، یعنی با استفاده از این محصولات شما ۶ ساعت دیرتر پیر می شوید... این صنعت جوانساز یا آنتی ایجینگ نام داره ،،،

اما این ابر کمپانی برای اینکه مثل هوا همه جا برای نفس کشیدن باشه ،، همه جا گرمای نور خودش رو ساطع کنه ،، همه جا مثل باران بر سر هر انسانی بیاره محصولاتش رو فقط به خودت می ده ،،، به بازاری نمیده احتکار کنه و روش سود گزاف بکشه ،،، به عمده فروش نمی ده که تو انبار نگه داره و بعد تاریخش رو دستکاری کنه ،،، به داروخانه ها و دراگ استورها نمیده که تو از کنارشون بگذری و اونو نخری چون نمی شناسیش،،، اونو به خود خودت میده مستقیم و بی واسطه ،،، اما اون پولایی که می خواست صرف تبلیغات کنه و بازاری و عمده فروش و باربر روش بکشند رو هم میاد از قیمت محصولت کم می کنه که تو ارزونتر بخری،،

همین کمپانی با محصولات جادویی ش استخدام بی قید و شرط و ضامن هم داره ،، یعنی چی ؟ فقط کافیه محصولات خودت رو بخری و نوش جان کنی و بعد حال خوبت رو برای بقیه تعریف کنی ،،، اونا اگر دوست داشتند و خواستند خرید کنند زحمت تعریف تو جبران میشه و ۱۰ درصد خرید اونا به دلار و هفتگی بهت پورسانت میده،،، و اینجوری تو صاحب کار و کسب درآمد هم میشی ،،

یعنی با یک تیر دو نشان بزن ،،، خودت جوانتر و سالمتر شو و درآمد کسب کن،،،

کجا از حال خوبت تعریف کنی بهت پول میدن ؟،، به هر کسی بگی حالم خوبه میخوان داغونت کنن ،،،

من وقتی از حال خوب خودم و شوهرم هرجا تعریف می کنم دوتا کار کردم ،،، اول اینکه حال یک یا چند نفر دیگه رو خوب کردم و طول عمر بهشون بخشیدم ،،، و بعد هم پول درآوردم، ،، همون پولهایی که وقتی نبود راحت خیلی از آرزوهامو کمرنگ کرد جوری که فراموششون کردم . اما الان دارم می بینم ،، هم حال خوبم رو و هم آرزوهایی که یک به یک تیک می خورند...

اگر شما هم اتفاقی با این نوشته من آشنا شدی میتونی هم برای سلامتی ت و طول عمرت و هم برای پول درآوردن از راه تلاش با من تماس بگیرید.

افسانه مسعود

فرانکفورت

004917661144422































از حال خودت بگو پول در بیارپول پول پول پولبا یک تیر دو نشان برنپول درآوردن از راه تلاشنتورک و بازاریابی
درود.. اگر بصورت کاملا اتفاقی با صفحه من آشنا شدی پس باید بدونی که اتفاق خیلی خوبی قرار هست برات بیفته ..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید