ویرگول
ورودثبت نام
ایستگاه پرواز
ایستگاه پرواز
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

انتخاب بهترین کوادکوپتر برای گردشگران

من خودم یک گردشگر هستم و سفر زیاد میرم. عکس از مناطق طبیعی و تاریخی را برای سفر انتخاب می کنم خوب مطمئناً دوربین عکاسی و فیلم برداری هم دارم تا از جایی که میرم عکس و فیلم بگیرم.

اما کم کم احساس کردم که نمیتونم همه زیبا یه جاهایی که میرن رو توی دوربینم به تصویر بکشم فکر کردم که چیکار کنم دیدم که یکی از زاویه هایی که خیلی می تونه زیبا یه محیط رو نشون بده تصویربرداری هواییه.

با کوادکوپترها آشنا شدم و دیدم چقدر تصاویر زیبایی می گیرند چون زاویه دید شون با زاویه دیدی که ما میبینیم فرق میکنه.

کلی تحقیق کردم و بالاخره کوادکوپتر دوربین دار مناسب گردشگری خریدم. بعد از آن بود که تصاویر رنگ و بوی دیگری گرفت وقتی توی پیج اینستا به اشتراک میذاشتم همه از زیبایی محیطی که رفته بودم به وجد میومدن.

برای خودم هم جالب بود که با خرید کوادکوپتر تونستم این همه تفاوت تو دیدگاه ایجاد کنم توصیه می کنم شما هم حتما امتحان کنید.

من برای خرید کوادکوپتر من خیلی تحقیق کردم و مدل های زیادی آشنا شدم کمکم سعی می کنم اون ها رو هم بهتون معرفی کنم که اگر شما هم قصد خرید کوادکوپتر دارید به راحتی می توانید تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.

تصویر هوایی از ساحل که توسط کوادکوپتر گرفته شده است
تصویر هوایی از ساحل که توسط کوادکوپتر گرفته شده است


گردشگریکوادکوپتر دوربین دارهلی شاتتصویربرداری هوایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید