ویرگول
ورودثبت نام
fm.motevalian
fm.motevalian
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

هدر دادن پول یا افزایش نرخ فروش!


اگر شما قصد تبلیغ کسب وکار خود در وب سایت های مختلف، اپلیکیشن ها و... را دارید حتما سوال های زیر برایتان پیش آمده است؟

کدام آژانس تبلیغاتی را انتخاب کنم؟ کدام قیمت مناسبی دارد؟ کیفیت کدامیک بهتر است؟ کدامیک قابل اطمینان تر هستند؟

در اینجا می خواهم صرفا تجربه خودم را از آژانس های تبلیغاتی زیر با شما اشتراک بگذارم.

ادنگاه:

سایت ادنگاه ثبت نام آنلاین ندارد و برای اینکه از تعرفه های ادنگاه مطلع شوید باید شماره تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیرند. ممکن است به دلیل اینکه ثبت نام آنلاین ندارد شما تمایل خود را به همکاری با این ادنتورک از دست بدهید اما نظرات مشتریانش که صاحبان کسب و کارهای موفق هستند تا حدودی می‌تواند اعتماد شما را بدست آورد.

مدیااد:

مدیااد ثبت نام آنلاین دارد اما متاسفانه ایمیل تایید ارسال نشد و فرایند ثبت نام تکمیل نشد. این مشکل چندین بار رخ داده است که برای این آژانس یک نقطعه ضعف است و برای اینکه مشتریان خود را از دست ندهند بهتر است این مشکل را رفع کنند.

صباویژن:

سایت صباویژن چند نمونه از کمپین های تبلیغاتی مشتریان خود را به صورت کامل شرح داده است که به نظر من نکته مثبتی است. با استفاده از این آژانس می توانید در آپارات هم تبلیغ کنید اما برخلاف کمپین های دیگر (بنری و ویدیویی و...) که در سایت می توانستیم آن ها را تعریف کنیم برای تبلیغ در آپارات باید با مشاورانشان تماس بگیرید. همچنین برای ایجاد کمپین تنها می توانید نوع و نام کمپین را مشخص کنید و حتما باید در حساب کاربری شما مبلغ مورد نظر باشد تا بتوانید به مراحل بعد بروید. با توجه به اینکه تا قبل از پرداخت هزینه جزییات بیشتری از روند کمپین در اختیار تبلیغ دهنده قرار نمی داد من نتوانستم به این سایت اعتماد کنم.

فست کلیک:

فست کلیک هم مانند ادنگاه پلتفرم آنلاین نداشت وبعد از پر کردن فرم ثبت نام با شما تماس می گیرند و برشور خود را ارسال می کنند. در بروشوری که برای من ارسال کردند هیچ اطلاعاتی راجع به تعرفه تبلیغاتشان نبود و صرفا خدماتشان را شرح داده بودند که در سایتشان هم همان موارد بود. با توجه به این موارد ، من به عنوان یک تبلیغ دهنده به همکاری با این آژانس ترغیب نشدم.

کلیک یاب:

در سایت کلیک یاب در قسمت تبلیغ دهندگان می توانید تعرفه تبلیغاتشان را مشاهده کنید و از این نظر شفافیت نسبی نسبت به آژانس های قبلی داشت. بعد از ثبت نام می توانید کمپین خود را ایجاد کنید که شامل جزییات بیشتری مانند انتخاب نوع دستگاه و انتخاب لیست سایت هایی که می خواهید نمایش داده شود بود.

یکتانت:

بعد از ثبت نام ساده ای در این سایت می توانید وارد پنل خود شوید و کمپین های خود را تعریف کنید. یکتانت هم مانند کلیک یاب اطلاعاتی مانند تنظیمات نمایش و انتخاب لیست سایت ها بود. اما وجود تنظیمات ریتارگتینگ و هدف کمپین در یکتانت نظر من را جلب کرد زیرا در آژانس های قبلی چنین تنظمیاتی وجود نداشت.

به نظر من از بین آژانس های تبلیغاتی بالا ، با توجه به شفافیت و پلتفرم خوب یکتانت، این آژانس تبلیغاتی می تواند گزینه مناسبی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی باشد.
اد نتورکآژانس های تبلیغاتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید