ویرگول
ورودثبت نام
فورمونیکس مرجع فیلم و سریال
فورمونیکس مرجع فیلم و سریال
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

دانلود فیلم جنیفر لوپز این من هستم This Is Me Now بدون سانسور

فیلم جنیفر لوپز این من هستم This Is Me Now
فیلم جنیفر لوپز این من هستم This Is Me Now
  • IMDb : 6.7
  • کیفیت : 1080p WEB-DL
  • زمان : 1 ساعت و 5 دقیقه
  • ژانر : عاشقانه / موزیکال
  • شبکه : Netflix
  • کارگردان : Dave Meyers
  • محصول کشور : آمریکا
  • بازیگران : djimon hounsou / ed skrein / Bae Doona

درباره ی فیلم This Is Me Now

در هماهنگ با انتشار آلبوم “This Is Me… Now”، این فیلم اودیسه‌ای را از دیدگاه خود جنیفر لوپز نشان می‌دهد. این داستان محور، سفر هنرمند به سوی عشق را از زاویه‌های مختلف روایت می‌کند. بازیگران برجسته نظیر سوفیا ورگارا، بن افلک و جنیفر لوپز در نقش‌های کلیدی این سفر عاشقانه حاضرند.

این من هستم یا This Is Me... Now هم اکنون به کارگردانی دیو مایرز، در تاریخ 16 فوریه 2024 اکران خواهد شد . فیلم This is me… Now همچنین با عنوان “This Is Me…Now: A Love Story” به عنوان یک فیلم موزیکال روایی انحصاری در Amazon Prime منتشر خواهد شد. این اثر از آلبوم جدید جنیفر لوپز الهام گرفته شده و داستانی صمیمی و خارق‌العاده از سفر او به دنبال عشق را به تصویر می‌کشد.

این فیلم از آلبوم الهام گرفته شده که دارای جوانب صمیمی، خارق‌العاده و روایت محور از سفر جنیفر لوپز برای یافتن عشق است. این اثر توسط دیو مایرز کارگردانی شد و با حضور بن افلک در برخی از صحنه‌ها، یک تجربه دیدنی فراهم می‌کند. تریلر رسمی در 17 ژانویه 2024 منتشر شد و به زودی انتظار می‌رود که تماشاگران را به دنیای جذاب این فیلم موزیکال بکشاند.

ماجرای سفر جنیفر لوپز برای یافتن عشق، همزمان با انتشار آلبوم جدیدش با همین نام، با روایتی زیبا و گوش‌نواز.

لینک های دانلود

کیفیت 1080p -> دانلود بدون سانسور

کیفیت 720p -> دانلود بدون سانسور

کیفیت 480p -> دانلود بدون سانسور

کیفیت 360p -> دانلود بدون سانسور

🔥معرفی و دانلود فیلم و سریال بروز دنیا 🔥

کانال تلگرام ما برای معرفی و دانلود فیلم و سریال : https://t.me/formonixfilm

آیدی کانال تلگرام: FormonixFilm@

کانال اینستاگرام ما برای گرفتن آخرین اخبار هالیوودی و معرفی فیلم و سریال : instagram.com/formonix_film

آیدی کانال اینستاگرام: Formonix_Film@

دانلود فیلمفیلم جدیدسریال جدیدفیلم این من هستمفیلم this is me now
پوشش کامل فیلم و سینما
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید