ویرگول
ورودثبت نام
free
free
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

چالش کتاب خوانی با من

سلام،من محمد هستم و یک روز که روی مبل دراز کشیده بودم یک ویدیو تو اینستا دیدم که می گفت ما چقدر از وقت خود را تلف می کنیم؟من هم با یک حساب کتاب ساده فهمیدم با اینکه به سر کار می روم اما با هم 5 ساعت از عمر خود را هر روز بین کار ها از دست می دهم!شاید عجیب به نظر برسد اما واقعیت دارد،پس چون واقعیت دارد یک فکر کردم برای خودم و این هم یک چالش یک ساله می باشد که در این مدت روی ذهن و بدن خودم و البته روی درآمدم کل توان خودمو بزارم و بهترینش کنم.

خب شاد الان با خود بگوید:"حال این چه ربطی به کتاب داشت؟"

در حقیقت من تو این یک سال قراره حداقل روزی 5 صفحه کتاب بخونم اما الان که در حال نوشتن این متن هستم 2 روز از چالش من گذشته و حدود 80 صفحه کتاب من خواندم.

حضور شما در چالش

اما گفته های بالا کافی نیستند و من قراره صدای خودمو ضبط کنم موقع کتاب خواندن و هر بخش را بررسی کنیم،اما ان را هم بگویم که موضوعات کتاب ها حتما علمی یا زندگی نامه افراد موفق می باشند.

یک سوال دیگر که شاید پیش بیاید و آن هم این است که ویدیو ها در کجا آپلود خواهند شد؟خب من یک پلتفرم داخلی و یک خارجی را برای ارتباط هم انتخاب کرده ام،که لینک هردو در پایان نوشته قرار دارند،من اپارات را به عنوان پلتفرم داخلی و یوتیوب را به عنوان پلتفرم خارجی.

کمک مالی به نیازمندان در این چالش

شاید شما هم بدانید که یوتیوب و اپارات هر دو با شروطی به تولید کننده های محتوای خود یک درآمدی می دهند!خب من در این چالش کل در آمد خود را از یوتیوب و نصف درآمد اپارت را به نیازمندان،بیماران و.. می دهم،پس به امید بهترین ها.

لینک اپارات من: https://www.aparat.com/slifebook

لینک یوتیوب من: https://www.youtube.com/@slifebook

کتابافراد موفقچالشکتاب خوانی
داستان های متفاوت من در حوزه های مختلف
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید