ویرگول
ورودثبت نام
فریده رمضانی
فریده رمضانی
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

تاحالا خیابون لاله زار جنوبی تهران رفتی؟ شده ندونی از کجا خرید کنی؟

اگه تو کار ساخت و ساز و ساختمونو و اینا هستین،‌ قطعا با چاه ارت سروکار داشتین. شاید هم تو کسب و کار دیگه ای بودین ولی جایی لازم شده که چاه ارت حفر کنین. پس قطعا حداقل یک بار خیابون لاله زار جنوبی رفتین و گشتین و بین مغازه ها گم شدین. بعد از طرفی نمیتونستین انتخاب کنین که کدوم مغازه معتبره؟ کی راست میگه وسط این آشوب بازار؟ کی جنسش خوبه؟ کی قیمتش خوبه؟

لاله زار جنوبی
لاله زار جنوبی

از کجا لوازم چاه ارت بخریم؟ کدوم فروشگاه معتبره؟

یکی از فروشگاه هایی که احتمال زیاد بهش بر میخورین سرزمین مس هستش. اگر هم نمیدونید از کجا خرید کنید من میگم سرزمین مس🙃

چرا سرزمین مس؟

اول اینکه حتی اگ سختتون بود حضوری برید لاله زار، میتونید از سایتشون خرید کنید. آدرس سایت : https://coppersland.ir

دوم قیمت‌هاشونه که واقعااا منصفن. سوم قطعا کیفیت خوب محصولاتشونه. چهارم بعضی محصولات رو مختص به برند خودشونه و جای دیگه اصن نمی تونید پیدا کنید. پنجم حفر و راه اندازی چاه ارتو انجام میدن. و....

کوچه برلین در خیابان لاله زار
کوچه برلین در خیابان لاله زار

اگرهم بخوام چندتا از محصولاتشون رو معرفی کنم یا به عبارتی لیستی از محصولات پرطرفدارشون بدم به این موراد اشاره می کنم:

لیست کامل محصولات رو با قیمت میتونید داخل سایت ببینید و به قولی مزنه بازار دستتون بیاد. اگر هم سوالی داشتین از شماره های داخل سایت راهنمایی بگیرین و امیدوارم خرید مطمئن و عالی داشته باشین.😍

لاله زارچاه ارتتجربه خرید
سلام، من فریده ام، دوست دارم تو ویرگول تجربه ها و چیزهایی که یاد گرفتم رو با شما به اشتراک بزارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید