ویرگول
ورودثبت نام
فریده رمضانی
فریده رمضانی
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه خرید از بهترین فروشگاه موبایل قم

وقتی که اومدیم شهر قم همه چی برام نا آشنا بود و دنبال مراکز خرید خوب و معتبر می گشتم تا بتونم نیازهامو رفع کنم. یکی از چیزهایی که همیشه پیگیرش بودم و براش جاهای مختلف رو تست کردم خرید موبایل و لوازم جانبی در شهر قم بود که بعد از گشتن زیاد با فروشگاه موبایل و لوازم جانبی اسدی یا اسدی استور آشنا شدم.

در ادامه مطلب تجربه هامو با شما به اشتراک گذاشتم و گفتم که چرا انتخاب من فروشگاه اسدی هستش و اسدی استور رو به عنوان بهترین فروشگاه موبایل قم معرفی می کنم.

لیست بهترین فروشگاه های موبایل قم

قبل خرید از اسدی استور تجربه خرید های مشابه از فروشگاه های دیگه شهر قم رو هم داشتم؛ برای همین با اینکه لوازم جانبی گوشی و محصولات مرتبط با اون رو نمی شناختم، با مقایسه کردن قیمت ها و خدمات یا کیفیت و کارایی محصول تونستم دلیل خوش نام بودن فروشگاه اسدی توی تمام سال های فعالیت این مجموعه رو بفهمم. برای اینکه تجربه یک خرید خوب رو با شما به اشتراک بزارم، می خوام چند فروشگاه رو بررسی کنم و در آخر یکی از اون ها رو به عنوان مرجعی مناسب معرفی کنم.

خرید ناموفق من از پاساژ الزهرا

فکر می کنم توی هر شهری میشه پاساژی رو پیدا کرد که به عنوان مرکزی برای خرید گوشی و لوازم جانبی اون شناخته میشه. توی قم اسم این پاساژ الزهرا هست. من تجربه ای درباره خرید تجهیزات تلفن همراه نداشتم؛ برای همین با پرسیدن از دوستان و آشنایان با این پاساژ آشنا شدم و برای خرید به اون جا رفتم.


از همه برند های معتبر و مطرح جهان مغازه ای توی این پاساژ وجود داره؛ در نتیجه به راحتی می تونید محصول مورد نظر خودتون رو پیدا کنید. با این حال خرید از این پاساژ برای من تجربه خوشایندی نبود. اگر شما هم مثل من باشید و شناختی از محصولات مربوط به گوشی های موبایل نداشته باشید، ممکنه محصولی غیر اصل رو به جای نمونه های اورجینال بخرید یا قیمتی بیشتر از ارزش واقعی اون محصول بپردازید.

قبل از خرید فکر نمی کردم پاساژی با این شهرت توی شهر قم، این مشکل رو برای من به وجود بیاره؛ ولی با این تجربه اگر کسی از من بپرسه چه فروشگاهی رو برای خرید لوازم گوشی بهش معرفی می کنم، به خصوص اگر بدونم اون هم مثل من اطلاعاتی توی این زمینه نداره، هیچ وقت پاساژ الزهرا رو توی لیست پیشنهادات خودم قرار نمیدم.

فروشگاه مودب

بعد از داشتن یک تجربه نا موفق برای خرید از پاساژ الزهرا، دنبال فروشگاه های دیگری بودم. یکی از فروشگاه هایی که به کمک اینترنت پیدا کردم، فروشگاه لوازم جانبی مودب بود. در اولین قدم من جذب اسم این فروشگاه شدم. بعد از خرید نمی تونم ایراد خاصی روی خدمات این مجموعه بذارم؛ ولی از محصولی که خریدم چندان راضی نبودم.

فروشگاه ایران جانبی

من به راحتی منصرف نمی شم. دو تجربه نا موفق داشتم؛ ولی باز هم جا برای تلاش بیشتر وجود داشت. دوباره لیستی از فروشگاه های لوازم جانبی موبایل رو پیدا کردم. شاید بتونم به جرئت بگم تمام قم رو گشتم و در آخر باز هم به سراغ یکی از فروشگاه های مطرح در اینترنت رفتم. این فروشگاه نظرات مثبت زیادی داشت. اسم اون ایران جانبی بود. تجربه ای مشابه برای من تکرار شد. برخورد خوبی از فروشنده دیدم؛ ولی محصول اون طور که انتظار داشتم نبود.

فروشگاه اسدی و تیر خلاص!

بعد از بررسی کردن چند فروشگاه دیگر و از دست دادن قسمت زیادی از پولم، با فروشگاه اسدی آشنا شدم. با اینکه می دونستم این فروشگاه بیش از 10 سال سابقه توی زمینه خرید و فروش لوازم جانبی موبایل داره، با شک و دو دلی زیاد تصمیم به خرید گرفتم.

در شروع، برخورد خوبی که با مشتریان می شد توجه من رو جلب کرد. من سؤالات زیادی درباره محصول می پرسیدم و همه اون ها با صبر و حوصله جواب داده می شدن. بعد از اینکه تونستم محصول مورد نظر خودم رو پیدا کنم، انگار معجزه دیده بودم!

با چندین بار خرید نا موفق، دیگه امیدی به پیدا کردن محصول دلخواهم نداشتم. می خواستم این بار به هر محصولی که خریدم راضی باشم؛ ولی کیفیت بالایی که بعد از خرید با اون مواجه شدم، باعث شد تا لبخندی از روی رضایت بزنم. تا امروز هر وقت خریدی در زمینه لوازم جانبی گوشی دارم، اول از همه سری به سایت اسدی استور می زنم.

کافیه تو گوگل سرچ کنید فروشگاه موبایل اسدی تا از بهترین فروشگاه موبایل شهر قم خریدی دلچسب رو تجربه کنید. راستی اگر تجربه خرید از اسدی استور رو دارید اینجا تو کامنت با من در اشتراک بزارید :)

لوازم جانبی
سلام، من فریده ام، دوست دارم تو ویرگول تجربه ها و چیزهایی که یاد گرفتم رو با شما به اشتراک بزارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید