ویرگول
ورودثبت نام
فریده رمضانی
فریده رمضانی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه کار در آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان

هلوووو چطورید؟ امروز میخام از تجربه کار کردنم تو آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان براتون بگم. نمیدونم شاید اولش برای شما هم اسمش عجیب باشه چون خیلی افراد وقتی برای بار اول اسم ایان رو میشنون میگن چی؟ یا حتی نمیتونن بخونن و اشتباه اِیان یا اَیان میخوننش ? (خودمم اوایل جز این افراد بودم)

تلفظ درست برند ما / i:ɑn/ هستش که اگر بخایم بخش بندی کنیم به دو بخش «ای» «یان» تقسیم میشه و به معنای بی انتها هستش.

هنوز مصاحبه اولین روزم رو یادمه که خانم نظری (مدیر مجموعه) داشت از من سوال میپرسید و به ویژگی محل حال مورد علاقم رسید و من گفتم جایی که توش میشه پیشرفت کرد و افراد اونجا باهم دوست هستن و هوای همدیگه رو دارن. همین جمله باعث شد که نعیمه یا همون خانم نظری من رو به عنوان عضو کوچکی از ایان قبول کنه ?

ایان به معنای بی انتها
ایان به معنای بی انتها


هفته اول سوشال یادگرفتم و دیدم خیلی با من جور نیست. (البته بگم من قبل تر با سئو آشنا بودم و جای دیگه کاراموزیمو گذرونده بودم) پس خیلی زود سوشال گذاشتم کنار چون سئو رو بیشتر دوست داشتم. بعد یواش یواش با اصول دیجیتال مارکتینگ آشنا شدم و دید بهتری تو حوزه کاریم بدست آوردم.

و در این هنگام بود که با یک پروژه طراحی سایت بسیار سخت با کارفرمای سخت گیر و ریز بین مواجه شدم. ولی خب خداروشکر سایتش خیلی خوشگل شد و با کلی مشقت به نتیجه رسید و تحویل دادم. اینجا بود که دریچه‌های پیشرفت سئو رو به من باز شد.

نعیمه که دید من خیلی به سئو علاقه دارم و تلاش میکنم به یک آقایی گفت به مدت چند ماه بیاد شرکت ایان و به من آموزش بده و خیلی بابت این موضوع ازش ممنونم چون باعث شد پیشرفت خیلی زیادی تو کارم داشته باشم. حتی وقتی اون فرد تا الان که دارم براتون مینویسم آموزش رو ترک نکردم و تونستم تخصصم رو بدست بیارم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان
آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان

نه تنها من بلکه ایان، به بچه های دیگش هم خیلی بها میداد و کسی نبود که اونجا بیاد و پشرفت نکنه و بره. حتی لحظه به لحظه وقت گذروندن با بچه های آژانس لذت بخشه چون همه همدیگه رو دوست داریم و برای پیشرفت هم تلاش میکنیم.

اسم آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان کمتر شنیده شده و ما داریم تلاش میکنیم افراد بیشتری در سرتا سر ایران مارو بشناسن و محدود به شهر خاصی نباشیم. فعالیت ما در زمینه طراحی گرافیکی، طراحی هویت بصری، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی وبسایت، تولید محتوا و شبکه های اجتماعی و مشاوره و آموزش در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستش.

ما تک تکمون کنارهم داریم تلاش میکنیم تا خودمون و ایان در حوزه های مختلف پیشرفت کنیم و هر روز از باهم بودن هامون چیزهای جدید یاد میگیریم. شما هم تجربه در این آژانس های دیجیتال مارکتینگ یا شرکت ها رو داشتید؟

دیجیتال مارکتینگتجربه کارآژانس دیجیتال مارکتینگتجربه کاریمارکتینگ
سلام، من فریده ام، دوست دارم تو ویرگول تجربه ها و چیزهایی که یاد گرفتم رو با شما به اشتراک بزارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید