ویرگول
ورودثبت نام
تهرانی
تهرانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

کتاب گنج من

■ کتاب "گنج من" از جدیدترین کتاب‌های زوج نویسنده‌ی ایرانی، دکتر حمید رضائی و دکتر فرشته مرزبان در زمینه‌ی موفقیت و توسعه‌ی همه جانبه‌ی فردی می‌باشد.
این کتاب می خواهد "من" را با "خودم" آشنا کند و در حوزه های مختلف موفقیت از جمله، روابط، ثروت، آرامش، معنویت و ... مطالبی سودمند برای مخاطبان ارائه نماید.
کتاب "گنج من" می‌خواهد بگوید که راه‌ رسیدن ‌به ‌هر خواسته‌ای ‌از درون ‌من ‌می‌گذرد! و هیچ‌ گنجی ‌برای ‌من‌ بهتر از گنج ‌من ‌نیست!
این کتاب با به‌کارگیری مطالبی گوناگون، مخاطبان را با درون خود و ارزش‌های وجودی انسان آشنا می‌سازد.
کتاب "گنج من" در کنار آشنایی من با خودم، به من یاد می‌دهد که برای رسیدن به موفقیت، چگونه نگاهی را خوب است به خود، زندگی و مسائل مربوط به آن داشته باشم و چه کارهایی را باید انجام بدهم.
این کتاب می‌خواهد من را به اعماق درون خودم ببرد و این گنج و گوهر ناب الهی(یعنی گنج من و ثروت درون من) را برایم آشکار سازد.
موضوع کتاب "گنج من"، موفقیت و توسعه‌ی همه جانبه‌ی فردی است که به جنبه‌های گوناگون موفقیت از جمله: روابط، ثروت، سلامت، آرامش، معنویت و... می‌پردازد.

■ برخی از ویژگی های قلم و کتاب های این زوج نویسنده عبارتند از:
● خلاصه گویی
● جامعیت مطالب به طوری که به جنبه ها و ابعاد مختلف در موضوع موفقیت پرداخته اند.
● رعایت اصل انگیزش در کنار آموزش
● جذابیت آثار به خاطر رعایت جنبه های خلاقانه در ارائه ی مطالب
● قابلیت فهم و پذیرش مفاهیم برای افراد با سطح تحصیلات مختلف
برای اطلاع بیشتر در مورد نویسندگان این کتاب و آثار دیگرشان به آدرس زیر بروید:
http://tazkerah.blogfa.com

کتاب گنجکتاب هزار و یک سکهکتاب هفتصد نکته موفقیت آمیزدکتر حمید رضائی و دکتر فرشته مرزبانزوج نویسنده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید