ویرگول
ورودثبت نام
گجت وردپرس
گجت وردپرس
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه واقعی از گرفتن پروژه طراحی سایت + 24 راه عملی

گرفتن پروژه طراحی سایت همیشه یکی از معضل های بزرگ جامعه طراحان وب بوده و اکثر مواقع این سوال بعد از یادگیری ساخت سایت با وردپرس در ذهن شما شکل میگیرد که چطور میتوانیم یک پروژه طراحی سایت بگیریم و کسب درآمد کنیم.


در این مینی مقاله قص دارم به صورت کاملا عملی و تست شده دوست دارم تجربه شخصی خودم را درباره مبحث دریافت پروژه طراحی سایت با شما به اشتراک بگذارم.

تجربه بنده از گرفتن پروژه طراحی سایت

تقریبا سه سال پیش بود که با اجاره یک دفتر در طبقه سوم یک پاساژ گران قیمت اولین آژانس طراحی سایت زندگی ام را را به همراه سه تا از شرکای خوش ذوق ام راه اندازی کردیم ، آن موقع یک تیم چهار نفره بودیم و هر کدام در حوزه خودمان متخصص بودیم ، ولی هیچوقت کار مان به نتیجه مطلوبی نرسید و در نهایت کل آن کسب و کار منحل شد.

مطمئنا میدانید هر کاری که میخواهید از طریق آن موفق بشوید ، مهم نیست چقدر تخصص دارید و در آن رشته دانش دارید تا بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ بلد نباشید رک و پوست کنده بگویم به هیچ جا نمیرسید.

کسب و کار از هم پاشید ، همه برگشتیم به خانه های اول مان ولی من هنوز تسلیم نشده بودم و مدام به دنبال راه هایی بودم تا بتوانم از هر کجا که میشود پروژه بگیرم ، تا اینکه بالاخره موفق شدم!

اما نه آنطور که فکرش را میکنید نبود . اولین پروژه ام را با مبلغ نا چیزی طراحی کردم و بعد در ادامه راه یکسری در های اسرار آمیزی به رویم برای دریافت پروژه باز شود که باعث میشود دیگر روی هر پروژه ای کار نکنم و مدام در حال درجا زدن نباشم.

برای دانستن 24 راه عملی حرفه ای برای گرفتن پروژه طراحی سایت به سایت گجت وردپرس مرجعه کنید

طراحی سایتپروژه طراحیکسب و کاروردپرس
گجت وردپرس جعبه ابزار طراحی سایت?https://gadgetwp.ir/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید