ویرگول
ورودثبت نام
گیمپس شاپ
گیمپس شاپ
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

بررسی بازی کنترل (Control)

با بررسی بازی کنترل از سایت گیمپس شاپ (فروشگاه تخصصی محصولات ایکس باکس) در خدمت شما هستیم. این بازی را میتوانید با تخفیف باورنکردنی از فروشگاه ما تهیه کنید.

ای کاش Remedy می توانست بازی های بیشتری بسازد، زیرا Control من را به یاد مهارت این استودیو در ساختن جهان های جذاب و عجیب و غریب با حسی باورنکردنی از مکان می انداخت. شاید «کنترل» عجیب‌ترین بازی Remedy باشد. به لطف مجموعه‌ای از توانایی‌های مبارزات روانی بسیار جذاب و متنوع، و دنیایی که به طرز چشمگیری فکر شده بود، به راحتی می‌توانستم سرم را اطراف چیزی که این ماجراجویی را سخت میکند، بچرخانم.

با نفوذ به دفتر کنترل فدرال در نقش جسی فادن و رفیق روح مواج آبی او، خود را غرق این بازی دیدم. دفتر مرکزی دفتر در ابتدا مانند یک ساختمان اداری کثیف و غیرقابل توصیف به نظر می رسد، و جسی برای یافتن پاسخ برای رویدادهای گذشته اش ناتوان است. اما کنترل به سرعت آنچه را که در پشت آن دیوارهای بتنی نهفته است آشکار می کند.

به عنوان کسی که با مردان ایکس بزرگ شدم، همیشه آرزو داشتم که ای کاش برخی از قدرت های روانی نهفته، یا حداقل توانایی رشد سریع ناخن هایم یا چیزی شبیه به آن را کشف می کردم. مجموعه حرکات Control نزدیکترین چیزی است که تا به حال به استفاده از توانایی های ماوراء طبیعی رسیده ام، و Remedy استفاده از هر یک از آنها را سرگرم کننده کرده است. تنوع کافی برای اکثر کمپین داستانی 10 ساعته وجود دارد که تقریباً هر حرکتی مهم است.

بررسی بازی کنترل (Control)
بررسی بازی کنترل (Control)


میتوان گفت telekinesis جسی بهترین در این دسته است. با تکان دادن دست او، یک جعبه، میز یا تکه بتون همیشه قابل اطمینان با سرعت رضایت بخشی به سمت شما می‌چسبد و به دنبال آن به سمت دشمنان و محیط پرتاب می‌شود. من به راحتی بیشتر به این شکل از حمله تکیه کردم، و در حالی که رضایت لمسی آن کاملاً به اندازه تبر Leviathan کریتوس در God of War نیست، اما صدای پرتاب اجسام سنگین به اطراف با ذهن من به همان نزدیکی است که من احساس می کردم.

سایر توانایی‌ها چندان مفید نیستند، اما استفاده از آنها اغلب سرگرم کننده است. شناور کردن در اواخر بازی امکان تحرک بیشتر را فراهم می کند و سپر Jesse زمانی عالی است که دشمنان با تله کینزی خود شما را مجبور می کنند در حالت دفاعی حرکت کنید. مبارزه کنترل حرکت مداوم را تشویق می کند، و یافتن پوشش اغلب برای بقا ضروری است، حتی اگر مجبور باشید خودتان آن را احضار کنید. سطح دشواری استاندارد بی‌انصافی سخت نیست، اما من بارها مرده‌ام که فکر نمی‌کردم بین مهارت‌های تهاجمی و دفاعی تعادل برقرار کنم و مثلاً با پریدن به داخل مسابقه خیلی بداخلاق شدم. نزدیک شدن و استفاده از توانایی غوغا نیروی موج psionic می تواند مفید باشد زمانی که شما فقط با چند دشمن روبرو هستید، اما غیر از آن و طبق تجربه من، نبردهای کوتاه برد معمولاً منجر به مرگ سریع می شود.

??? برای خرید این بازی برای ایکس باکس از لینک زیر استفاده کنید:

خرید بازی کنترل برای ایکس باکس

ایکس باکسControlxbox
خرید گیمپس و بازی های ایکس باکس با بهترین قیمت https://gamepasshop.ir/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید