ویرگول
ورودثبت نام
gamerima
gamerima
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

نگاهی به استریم گیمپلی جدید Far Cry 6

گیمپلی جدید Far Cry 6

سری Far Cry در طول ۱۷ سال از زمان عرضه نسخه اصلی در رایانه در ۲۰۰۴ بسیار تغییر کرده است. همه چیز به اندازه انتخاب Far Cry 2 برای کنار گذاشتن هیولاهای ژنتیکی یا معرفی RPG شدید نبوده است. Skill tree در FC3 ، اما تقریباً هر بازی سهم خود را به نحوی انجام داده است. Far Cry 6 مطمئناً برای طرفداران قدیمی بسیار آشنا خواهد بود ، اما در عوض کردن اوضاع نیز تغییرات زیادی را به دنبال دارد. این ترکیبی است که بر اساس تجربه ای در چند ساعت اول در یک نسخه نمایشی از راه دور اخیر ، عمدتا بسیار خوب کار می کند.

ستون های اصلی Far Cry مکان های عجیب و غریب ، افراد بد اخلاق و مقدار زیادی از خشونت جنون آمیز – همه هنوز وجود دارند. من فقط بخشی از نقشه ظاهراً عظیم یارا را کاوش کردم ، و در حالی که بازگشت به محیط گرمسیری با مزایای گرافیکی مدرن بسیار عالی است.

در گیمپلی جدید Far Cry 6 دیده شد در واقع بیشتر منتظر دیدن نحوه بازی Far Cry 6 با همه محیط های جدید هستم. گذشته از همه ، به غیر از یک نوار خیابان اصلی روستایی در Far Cry 5 و چند روستا در ۴ Far Cry ، ما هرگز یک شهر مناسب را در بازی Far Cry ندیده ایم – چه برسد به یک شهر کامل مدرن مانند پایتخت یارا اسپرانزا ، و من واقعاً کنجکاو هستم که ببینم چگونه تاکتیک های چریکی این مجموعه به عنوان یک محیط شهری ترجمه می شود.

دیگر پایه های اصلی مانند گنج یابی و کمک گرفتن از بقیه نیز باز می گردند. در حالی که نمی توانم انکار کنم که Chorizo با صندلی چرخدار به همان اندازه جذاب است که توانایی او در حواس پرتی نگهبانان مفید است ، من فکر می کنم مورد علاقه من تا به حال گوآپو تمساح است اگرچه من فقط به تعدادی از ده ها مورد یا بیشتر در دسترسی داشتم.

گذشته از تغییر قابل توجه به کات های شخص ثالث با صدای کامل – که از زمان Far Cry اصلی در سال ۲۰۰۴ تاکنون ندیده ایم – بزرگترین تغییر در فرمول Far Cry احتمالاً نحوه عملکرد شخصیت است. از زمان Far Cry 3 ، XP را برای بازکردن مزایا و توانایی های جدید در درختان مهارت RPG به دست آورده ایم – اما دیگر نه. در حال حاضر ، تقریباً تمام پیشرفت شخصیت شما به سلاح و تجهیزات شما وابسته است. و اگرچه این قطعاً یک فاصله بزرگ از آنچه که ما انتظار داشتیم است ، اما من فکر می کنم که در بیشتر موارد کار می کند.

برای دیدن ادامه این مقاله ایجا کلیک کنید.

منبع : gamerima

farcryنقد بازیگیم پلی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید