ویرگول
ورودثبت نام
یاس gaming shop
یاس gaming shop
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اینجاااا یه فروشگاه انلاین هست خوش اومدین!!!

انلاین شاپ فروش لوازم گیمینگ
انلاین شاپ فروش لوازم گیمینگ

سلام به همگی سلام به کسانی که این پستو میخونن من یاسر هستم و یه انلاین شاپ جدید و تازه تو حوضه فروش لوازم گیمینگ

یعنی اگه دنبال محصولات گیمینگ تو این دسته میگردید من اینجا هستم که به شما اطلاعات و خدماتشو ارائه بدم و مطمئن باشی که چه از نظر اطلاعات و مشاوره خرید چه از خرید محصول مطمئن و تضمین شده هستم و در ادامه فعالیتم هم اعتماد سازی ها از لینک ها تا نظر مشتری ها قرار میگیره همین حالا هم میتونید از ایمیل و کانال تلگرام در ارتباط باشید با من




(خب دسته بندی ها چی هستن)

دسته های بازی (گیم پد های ایکس باکس و پلی استیشن)

فروش دسته های بازی از پلی استیشن تا ایکس باکس بیشتر جدیدا نسل 8 و 9
فروش دسته های بازی از پلی استیشن تا ایکس باکس بیشتر جدیدا نسل 8 و 9


هدست های گیمینگ ( اصل محصول و تمرکز فروش ، من به شخصه عاشق هدست های گیمینگ هستم و برای یه تجربه خفن گیمینگ از هدست های مخصوص استفاده کنید 1 بار

کیبورد های گیمینگ (صفحه کلید بازی )

کیورد های گیمینگ ارجی بی دار و تق تق های دل نواز
کیورد های گیمینگ ارجی بی دار و تق تق های دل نواز

دیسک های بازی ( سی دی بازی های کنسولی از نسل 8 و 9 )

و این محصولاتی هستش که در فروشگاه گیم من موجود هست و به شما گیمرها ، عاشقانه های گیم ، دوست داری یه سری بزنی به این حوضه ، سرگرم بشید و غیره ارائه میشه

خیلی ممنون که این پست اول منو دیدین و امیدارم دوست داشته باشید خواهشا اگه به این محتواها و این حوضه این چیزها علاقه دارید و دنبال یه خرید لذت بخش و مطمئن میگردید یه سری به من بزنید و ارتباط بگیرید در کنار خرید مشاوره و اطلاعات گیمینگ به دست بیارید

فعلاااااااا تا پست های جدید خدافظظظظظ

گیمینگبازی های ویدیوییبازیگیمهدست گیمینگ
من یاسر هستم و شما در اینجا (درکنار خرید گیمینگ که میتونید انجام بدید مطالب و محتوای از بررسی تا معرفی دنیای گیم مطلع شید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید