ویرگول
ورودثبت نام
  gary ( گَری ،‌ نخونی گاری !?)
  gary ( گَری ،‌ نخونی گاری !?)
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

"اَیُهَاالمووی مِیکِر" یا همون movie maker

خب داداشااا آبجیاااا سلام

من برای درست کردن یه ویدیو قصد استفاده از یه نرم افزار ساخت ویدیوی خوب رو برای ویندوز داشتم که در نهایت پس از تلاش بسیار و ساعت های طولانی :/ که یکیشون کلا خراب بود و چندتای دیگه هم تا مرحله آخر میرفتی رندر نمیشد بگیری و اینا .... اون یکی میگفت ورژن ویندوزت قدیمیه ( 1.5 گیگ خرجش کرده بودَماااااااااااااااا ، صرفا جهت همدلی با دوستان اصفهانی ... ) خلاصه بالاخره هشت ، شایدم هفت خان رستم رو پشت سر گذاشتم و در نهایت برنامه Easy movie maker شد فرشته نجات من از اون دنیای تاریک ..

برنامه خوبیه خداییش به نسبت بقیشون ک من دیدم ...بی آزار..سریع و روون ... البته قطعا برنامه های بهتری هم هست اما من با اونا آشنایی ندارم و دوستان متخصص قطعا زحمت میکشن بهش اشاره میکنن ... اما لحظات اول ک نصبش کرده بودم برای خودم خیلی جالب بود ... با دهانی باز و زبونی بیرون افتاده و روحیه ای مشتاق هی دونه دونه میزدم ببینم چی میشه در نهایت هم که قطعا به دکمه داداچ جون ننت پاکش کن ( Ctrl+Z ) پناه میبردم .. البته تا نصبش کردم و دیدم محیطش برام آشنا نیست تصمیم گرفتم برم و سری به دوست خوبمون جناب گوگل بزنم و از دانشش بهره مند شم اما این داداچمون هم روی مارو انداخت زمین و به جز یکی دوتا کلیپ اونم توی رسانه جمعی اشتراک ویدیوی غربی (یوتیوب ؛ استغفرالله ! ) به زبان غیربومی میهن عزیزمان ( ENG ) چیز دیگه ای دستمون نداد !

آقا خلاصه تصمیم بر این شد که عین ی بچه خوب بشینم ببینم توش چی داره و در نهایت بقیه رو هم از تجربیات خودم بهره مند کنم ..

به خوبی خودت ببخش ، میدونم داغوووونه :/
به خوبی خودت ببخش ، میدونم داغوووونه :/

بله دیگه .... اینم محیطشه ..

در آخر هم یه ویدیو میزارم براتون ک توش نشون دادم باید برای رندر گرفتن ازش چه کارهایی انجام بدین ...

قطعا کم و کاستی زیاد داره ( مثلا اینکه یادم رفت میکروفون رو روی کلیپ روشن کنم ! ) اما ایشالا دفعات بعدی بهتر میشه شرایط ...

ی نکته جالب : من تازه فهمیدم اینجا نمیشه ویدیو گذاشت هرکی خواست ایمیل بزنه تا براش بفرستم .... migmig.spl22@gmail.com

حال خودتون و دلتون خوب باشه .... خدافظ

ساخت ویدیوeasy movie makerویدیو بسازساخت کلیپبرنامه ساخت کلیپ ویندوز
اگه سوالی یا صحبتی بود : migmig.spl22@gmail.com میدونم خنده داره خصوصا اون میگْ میگ ٌِ اولش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید