ویرگول
ورودثبت نام
Geek.op
Geek.op
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

برنامه Tkinter

به نام خدا

من امیر علی نوروزی هستم

من برنامه نویس هستم و امروز میخوام یک ساعت رو برای شما بنویسم (با ماژول Tkinter)

اولین کاری را که انجام میدهید اینه که در IDE مورد نظر را باز کنید و شروع نوشتن کنید برای وارد کردن ماژول ابتدا باید دستورات زیر را وارد کنید


from tkinter import*

و سپس دستور زیر را برای ایجاد کردن صفحه بنویسید همچنین mainloop صفحه خود برای ایجاد صفحه وارد کنید.

root=Tk() root.mainlooop()

خروجی به شکل زیر است :

خروجی
خروجی

در ادامه با ساخت ساعت در خدمت شما هستم..................................................



اگر دوست دارید مطالب زیر را بخوانید

https://vrgl.ir/Lmgae



ممنون که وقت گذاشتین و این مطالب رو خوندید امیدوارم برای شما مفید باشد اگر مفید بود لایک و کامنت و لطفا من رو دنبال کنید تا مطالب جدید تر و بهتری رو برای شما به اشتراک بزارم




پایتونتکینتیرساخت ساعت با پایتونساخت برنامه گرافیکی با پایتونtkinter python clock
یک برنامه نویس اهل مطالعه! ولی با حال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید