ویرگول
ورودثبت نام
Geek.op
Geek.op
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

من از چه سیستم عاملی استفاده میکنم؟

خب دوستان بیام امروز یکمی درباره خودم بگم

یعنی از لب تاپم بگم!!

asus x543ma dm905

cpu=celeron n4000

ram=4 ddr4

hard=hdd

خب ی زره ضعیف اما باهاش همه چیزی یاد گرفتم و الان دولوپر وب هستم

سیستم عامل:

os

fedora linux 38

فدورا لینوکس یکی از توضیع های لینوکس که خیلی هم با حاله و بخوام ی ذره تیلیغش رو بکنم از آخرین تکنولوژی های روز استفاده میکنه

من از ویندو منیجر i3 استفاده میکنم که خوب یعنی به خوام بگم عالیه!!





اینم یک شات ازلینوکسم
فدورا لینوکس
فدورا لینوکس




من سرور ماینکرافت و پروژه جنگو میزنم پروژه ای چیزی داشتید در خدمتم!!



کاری با من داشتید ایمیل بدید

geekgeekop@yahoo.com






لینوکسفدورافدورا لینوکسنوفیچ لینوکسasus x543ma
یک برنامه نویس اهل مطالعه! ولی با حال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید