ویرگول
ورودثبت نام
loser genius
loser genius
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

از هر دری سخنی

هفته سختی داشتم. یه امتحان سخت داشتم و کل هفته درگیرش بودم. ایا نتیجه خوبی ازش گرفتم؟ نه. دلیلش چیه؟ روش درس خوندنم درست نبود. باید بیشتر به خاطر بسپرم مطالب رو، یادداشت بردارم و مرور کنم یا اینکه سر کلاس به طور فعال گوش بدم. باید تجدید نظر کنم تو کل پروسه درس خوندنم.

یه فاز تو زندگیمو پشت سر گذاشتم که فقط تصمیم به زندگی کردن بگیرم. برای خودم صفحه گوشیم گذاشتم " ما عادت میکنیم که برای حرکت به جلو راهی پیدا کنیم و این زمانی اتفاق می افتد که شرایط را بپذیریم و اجازه دهیم زندگی در درون ما به جریان خودش ادامه دهد"

اجازه دادم زندگی در من جریان پیدا کنه، پیش دکتر رفتم بیش از 6 ماهه که درمانمو ادامه دادم. حالم بد بود و اطرافم اتفاقای خوبی نمی افتاد ولی ادامه دادم. سعی کردم تمام تمرکزمو رو خودم بزارم و حالا این مرحله رو پشت سر گذاشتم. حالا باید فاز بعدی رو شروع کنم.

برای خودم نوشتم امسال سال تلاش هدفمنده. باید همه چیز رو بهینه کنم. از درس خوندم بگیر تا کارای پژوهشیم. تا زندگی کردنم. یوگا کنم، اب بخورم. اول حالم خوب باشه تا بتونم کارامو خوب پیش ببرم و این همیشه باید یادم بمونه.

حالا باید تمرکز هر چه بیشترمو رو ادامه دادن و بهینه ادامه دادن بزارم. ادامه دادن تا بهتر شدن همه چی.


زندگیدرس خوندنمدرسادامه
چطور زنده ماندم؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید