ویرگول
ورودثبت نام
محسن غفوری
محسن غفوری
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

تجربه کار با سرویس تبلیغاتی یکتانت

سلام دوستان
امروز می‌خوام تجربه‌ام از کار با یکتانت، یکی از پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین رو با شما به اشتراک بذارم. افرادی که میخواهند در فضای آنلاین تبلیغات انجام دهند باید با سایت های واسطه ای که این کار را انجام میدهند آشنایی پیدا کنند.با یک سرچ ساده به سایت هایی مثل مدیا اد،یکتا نت و صبا ویژن و... برمی خوریم که من در این نوشته می خواهم تجربه اولیه خودم با سایت یکتا نت رو بیان کنم.

اولین برخورد

وقتی وارد سایت یکتانت می‌شید، با صفحه‌ای مواجه می‌شید که در مورد خدمات این سایت، تبلیغات در وب‌سایت، راه‌های درآمدزایی، نظرات دیگر مشتریان، و گزارش‌هایی از دیگر مشتریان توضیحاتی ارائه می‌ده.

انواع تبلیغات

یکتانت تبلیغات رو در سه دسته وب‌سایت، اپلیکیشن، و گوگل دسته‌بندی کرده. در قسمت خدمات سربرگ سایت، زیرمجموعه‌های هر کدوم از پلتفرم‌های تبلیغاتی تعریف شده. برای آشنایی با هر کدوم از روش‌های تبلیغ نیازی به ثبت نام داخل سایت نیست و با کلیک بر روی هر گزینه انتخابی، توضیح مختصری از اون روش تبلیغاتی و تعرفه اون تبلیغات به شما گزارش داده می‌شه.


مزیت‌های یکتانت

برای مثال من وارد بخش تبلیغات همسان در وب‌سایت یکتانت شدم. این نوع تبلیغات، تبلیغاتی هستند که ظاهری شبیه به محتوای اصلی وب‌سایت دارند و معمولاً در بالای صفحه یا در کنار محتوای اصلی نمایش داده می‌شن.

مزیت‌های تبلیغات همسان در وب‌سایت یکتانت عبارتند از:

نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف:این تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، محل جغرافیایی، و علایق کاربران هدفمند می‌شن.

تعرفه مناسب:تعرفه تبلیغات همسان در یکتانت نسبت به سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی مناسب‌تر است.

گزارش‌دهی دقیق:یکتانت گزارش‌های دقیقی از عملکرد تبلیغات ارائه می‌ده.

تجربه ثبت نام

روند ثبت نام در یکتانت بسیار ساده است. کافیه آدرس ایمیل، نام و شماره تلفن خودتون رو وارد کنید و یک رمز عبور انتخاب کنید. پس از ثبت نام، یک ایمیل تأیید دریافت می‌کنید. پس از تأیید ایمیل، می‌تونید وارد پنل کاربری خودتون بشید.

تجربه کار با پنل کاربری

پنل کاربری یکتانت بسیار کاربرپسند است و کار با اون آسان است. برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی، کافیه مراحل زیر رو دنبال کنید:

1. نوع تبلیغ خودتون رو انتخاب کنید.

2. هدف کمپین خودتون رو تعیین کنید.

3. بودجه کمپین خودتون رو مشخص کنید.

4. مخاطبان هدف خودتون رو انتخاب کنید.

5. تبلیغات خودتون رو ایجاد کنید.

نتیجه‌گیری

در مجموع، من تجربه خوبی از کار با یکتانت داشتم. این پلتفرم تبلیغات آنلاین امکانات مناسبی رو در اختیار کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ قرار می‌ده.

پیشنهاد

من پیشنهاد می‌کنم که قبل از راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی در یکتانت، حتماً از راهنمای جامع استفاده از سایت که پس از ثبت نام برای شما ارسال می‌شه، استفاده کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه. اگر تجربه‌ای از کار با یکتانت دارید، خوشحال می‌شم که با من در میان بگذارید.

تبلیغاتیکتانتدیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید