ویرگول
ورودثبت نام
از هر جا
از هر جا
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

این چند مورد ساده زندگی را برایم دلپذیرتر کرد!

  1. اطراف خود را خلوت کنید

اول اتاقم را از وسایل اضافی که بدون استفاده بود خلاص کردم. مهم تر از همه میز کار و مطالعه باید مرتب می شد.سپس به سراغ لپ تاپ و موبایلم رفتم و هرچه فایل اضافه بود را حذف کردم و بقیه را مرتب و طبقه بندی کردم. از گروه و کانال های بلا استفاده شبکه های مجازی خارج شدم. حالا باید به سراغ مورد اصلی می رفتم یعنی برنامه روزمره، آن هم تا می توانستم خلوت کردم که وقتی بهش فکر می کنم از ترس سنگین بودن آن کلا بیخیالش نشوم. حالا دیگه میتوانستم بدون آشفتگی ذهنی به کارهایم برسم.

2. کفش راحت

پیاده روی میتواندحسابی به شما آرامش و تمرکز بدهد. مهمترین لازمه این کار بعد از پای شما! یک کفش مناسب و راحت است.

3. حذف اطرافیان هرز

تا می توانید افراد منفی را از اطراف خود کنار بزنید. راحت حذف کنید، شما نیازی به آن ها ندارید. دوستان خوب کم هستند باقی وقت خود را یاد بگیریم از تنهایی لذت ببریم.

4. استایل کژوال را برگزینید

چرا باید همه وقت خود را صرف ست کردن لباس از نظر مد و رنگ بکنیم لباس هایی را انتخاب کنیم که خیلی نیاز به ست شدن نداشته باشد. مثل تیپ کژوال، مثلا تی شرت و شلوار تیره!

5.مرد سفر نیستید به سفر نروید

اگر اصطلاحا مسافرتی نیستید و در سفر جسم و روانتان به هم می ریزد در شهر خود بمانید! با کتاب خواندن و فیلم دیدن جهان را سیر کنید.

6.پادکست

اگر فکرهای مغشوش نمی گذارند خوابتان ببرد به پادکست گوش کنید. پادکست ها سرگرم کننده ، اگاهی بخش هستند و قبل از خواب مثل لالایی شما را به خلسه می برند!

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید