ویرگول
ورودثبت نام
مستر جی اچ(محمد قاسمی)
مستر جی اچ(محمد قاسمی)
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دانلود و نصب نرم افزار Windows Movie Maker

سلام دوستان عزیز محمد قاسمی هستم از سایت مستر جی اچ این بار برای شما آموزش دانلود و نصب Windows Movie Maker را گذاشتم که در سایت خودم است و بعلت کمبود وقت نمی تونم در ویرگول برای شما بارگزاری کنم به همین دلیل با کلیک بر روی لینک زیر می تونید آموزش را ببینید و لذت ببرید .


دانلود و نصب نرم افزار Windows Movie Maker
دانلود و نصب نرم افزار Windows Movie Maker



http://mr-gh.ir/post/4/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-Windows-Movie-Maker



کسانی که می خواهند نظرات خودشان را برای ما ارسال کنند و بعلت اجباری بودن ثبت نام در ویرگول نمی تونن می تونن در سایت برای ما نظرات خودتون را ارسال کنین (بعضی از دوستان سوال کرده بودن)


منبع مستر جی اچ

آموزش مووی میکرآموزش ویندوز 7مستر جی اچمحمد قاسمیویرایش ویدیو
محمد قاسمی هستم . برنامه نویس . وبسایت من : mr-gh.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید