ویرگول
ورودثبت نام
dk.mohammad ghassabi jahromi
dk.mohammad ghassabi jahromi
خواندن ۷ دقیقه·۲ سال پیش

دکتر محمد قصابی جهرمی متخصص مذاکره و فروش

محمد قصابی جهرمی، متخصص مذاکره و فروش
محمد قصابی جهرمی، متخصص مذاکره و فروش

دکترای آینده نگاری استراتژی کسب و کار، کوچینگ مذاکره و فروش با مدیریت محمد قصابی جهرمی.

در بازاری حضور داریم که هر لحظه در حال تغییره چه سمت مشتریان و چه محصولات و خدمات، ما نمیتونیم با ذهنیت دیروز، امروز فروش خوبی داشته باشیم بلکه با دانش و آگاهی میتونیم هروز بازار رو شناسایی کنیم و با روی موج قرار گرفتن بازار فروش خودمون رو هم افزایش بدیم و بنده اینجا هستم تا با راهبری کسب و کار شمارو ارتقا بدم تا به اهداف سازمانی و مالی خودتون خیلی سریع به جای 10 سال در عرض 1 سال دست پیدا کنید.

دکتر محمد قصابی جهرمی کیست؟

محمد قصابی جهرمی متخصص مذاکره و فروش
محمد قصابی جهرمی متخصص مذاکره و فروش
  • متولد 1367/04/25
  • دکترای آینده نگاری استراتژی کسب و کار
  • نویسنده کتاب فقط ثروتمندان
  • عضو انجمن اهل قلم ایران
  • دانش آموخته ی دانشگاه شهید بهشتی تهران در حوزه ی سخنرانی
  • سلس کوچ (Sales coaching)
  • متخصص مذاکره و فروش
  • طراح بیزینس مدل برای مدیران کسب و کار در جهت بهینه سازی بیزینس
  • طراح مارکتینگ پلن برای مدیران کسب و کار در جهت بازاریابی، تبلیغات و فروش
  • سخنران در حوزه ی مذاکره و فروش
  • کوچینگ بیزینس ها و مدیران
  • مشاور کسب و کار
  • دارای بیش از 30 مقاله پژوهشی
  • دارای محتواهای رایگان برای عموم

داستان دکتر محمد قصابی جهرمی؟

گذشته من، سرشار از فراز و نشیب های مادی و معنوی بوده من همیشه دوست داشتم که روی پای خودم بایستم و از صفر شروع کنم.

در جامعه فعلی شخصی صاحب کسب و کار موفق خواهد شد که از قوانین پیروی کند و اصول موفقیت را بشناسد.

بنابراین من در زندگی گذشته ی خودم که صدها شغل عوض کردم و میلیون ها پول بدست آوردم و از دست دادم و سردرگم بودم که چرا خداوند برای یک عده ثروتی بیکران عطا میکند اما عده ای را همیشه در شکست و فقر نگه میدارد تصمیم به کشف و تحقیق در این حوزه کردم.

در تابستان برج ۴ تصمیم گرفتم که یک بار برای همیشه با این سردرگمی و بالا و پایینی خداحافظی کنم و در جست و جوی حقیقت جهان هستی باشم و قوانین جهان هستی را آموزش ببینم.
تحت آموزش بزرگترین استادان ایران آموزش دیدم و توانستم تحت قوانین جهان هستی کنترل زندگی ام را از تمامی جهات بدست بگیرم و این امر من را بسیار ذوق زده کرد.
من به بزرگترین هدف خودم دست پیدا کرده بودم که چطور به سادگی و زیبایی و عزتمندانه تحت قوانین جهان هستی به ثروت بی کران خداوند دست پیدا کنم و در سلامتی کامل  لذت زندگی خداوند را ببرم.
تصمیم گرفتم این مسیر را با جدیت بیشتری ادامه بدهم و این آموزه های بسیار با ارزش و حیاطی را در اختیار کسانی قرار بدهم که بدنبال کسب ثروت فراوان هستند.
در حال حاظر به لطف خداوند به عنوان متخصص مذاکره و فروش دوره های پولسازی برگزار میکنم و سازمان ها را به مدت یک سال کوچ میکنم که در این مسیر مدیران بسیاری به اهداف مالی و سازمانیشان رسیدند و رضایت مندی های بسیاری را بدست آوردم که تمام این ها جاری بودن لطف خداوند در زندگی من است.
ان شاالله با تغییر ذهنیت و عملکرد، زندگی مالی و روحی بسیاری از عزیزانی که میخواهند تغییر کنند بهتر و بهتر خواهد شد و به جای محکوم کردن دیگران و فرار از مسئولیت توجهمان به خودمان باشد و مسئولیت زندگیمان را به عهده بگیریم تا خلق کنیم و بدرخشیم.

ماموریت دکتر محمد قصابی جهرمی ؟

هرکدوم از ما رسالتی در زندگی داریم که همون ماموریت اسمشو میذاریم و این خیلی عالیه که کسی رسالت خودشو در زندگی و کسب و کار بدونه، بنده هم به لطف خداوند در رسالت شخصی خودم قدم گذاشتم که بتونم مسیر و نگاه کسانی که میخواهند تغییر کنند از مسیر بی پولی و نگرانی و قسط و عصبانیت و مریضی و غذب به مسیر سعادت و پول و خوشبختی هدایت کنم البته این رو بگم خدمتتون که بنده فقط وسیله ای هستم که بتونم طبق رسالتم با دانشی که خداوند بهم عطا کرده به دیگران کمک کنم.

چطور متوجه بیشیم که رسالتمون چیه؟

اگر خیلی خلاصه بخوام بگم، ما در دنیای خوب و بدها زندگی میکنم که هم خوب برای ما خوبه و هم بد برای رشد ماست. خیلی از ماها در مسیر رسالتمون درخواست و اهدافی داریم ولی چون در رسالت شغلیمون نیستیم نمیتونیم به اهدافمون دست پیدا کنیم و بسیار تاکید داریم که میخواییم از همین شغل فعلی به سعادت و خوشبختی برسیم ولی تمام مشکلاتی که در کسب و کارمون برای ما به وجود میاد برای هدایت ماست که در پازل درست خودمون قرار بگیریم و اگر آگاه باشیم که خوبی ها و زیبایی ها نشانه ی مسیر درست ما هستند و بدی ها و نگرانی ها برای پیدا کردن مسیر درست ماست، اونوقته که میتونیم به راحتی خودمون رو در مسیر هدایت هستی و رسالت زندگی خودمون قرار بدیم. بسیار متشکرم چقدر زیبا توضیح دادید

تمام مشکلاتی که در کسب و کارمون برای ما به وجود میاد برای هدایت ماست که در پازل درست خودمون قرار بگیریم

دوره های برگزاری؟

دوره های متعددی به نام اصول پولسازی رو برای مدیران و مالکین کسب و کار برگزار کردیم که بسیار نتیجه گرا بود و نتایج خارقالعاده ای تونستند بگیرند و در عرض 3 ما درآمدشون رو به بیش از 3 برابر رسوندن. ممکنه سرفصل های دورتون رو بفرمایید؟

ارتباط موثر

متقاعد سازی

بستر های تبلیغاتی

بستر های فروش

هیپنوتیزم کلامی

قانون جذب و اصول آن

اصول سرمایه گذاری

و...

اجرای سمینار و وبینار؟

در کشور با موسساتی که اعلام آمادگی کنند سمینار های پر محتوا برگزار میکنیم مانند تمام سمینار ها تا مدیری که از وقت گران بهاشون گذاشته و به این سمینار و یا وبینار تشریف آورده این اطلاعات رو ببره و در کسب و کارش استفاده کنه تا سود کنه.

توضیح در مورد راهبری سازمان ها و مدیران ؟

هر بیزینسی نیاز به یک رهبر داره، در حال حاظر تمام مدیران بزرگ از یک الی سه رهبر استفاده میکنه به عنوان مثال: رهبر بازاریابی و فروش، رهبر مذاکره، رهبر توسعه فردی و... . باید بدونیم که بزرگ شدن بیزینس ها شانسی نیست بلکه یک رهبر پشت این سازمان هست که داره هدایتش میکنه با توجه به اینکه خود مدیر بسیار مدبر و شجاع و توامنده.

هرچقدر بیزینسمون کوچیک باشه اگر از رهبر استفاده کنیم حتما رشد میکنیم و بزرگ میشیم ولی هرچقدر هم بیزینسمون بزرگ باشه اگر از رهبر استفاده نکنیم حتما شکست خواهیم خورد مانند تمام بیزینس هایی که از صفحه رقابت حذف شدند مانند یاهو، نوکیا و ... .

بنده در حال حاظر رهبری چندین شرکت سازمانی و شخصی رو به عهده دارم که در یک ماه 5 برابر رشد مالی داشتند و جالبه بدونیم در بازاری رشد دارند که تورم و گرانی جامعه رو در بر گرفته.

رزومه دکتر محمد قصابی جهرمی

  • اجرای سخنرانی های متعدد در حوزه ی مذاکره و فروش
  • مشاوره ی کسب و کار
  • اجرای کارگاه های پولسازی 7 ماهه برای مدیران
  • مولف کتاب و عضو انجمن اهل قلم ایران
  • کوچینگ استارتآپ ها و مدیران کسب و کار
  • دارای بیش از 30 مقاله پژوهشی
  • دارای گواهینامه سخنرانی از دانشگاه شهید بهشتی تهران
  • دارای گواهینامه از MPT اتریش
  • دکترای استراتژی آینده نگاری کسب و کار از دانشگاه تهران

مزایای استفاده از خدمات دکتر محمد قصابی جهرمی؟

  • رشد سریع مالی و سازمانی مالکین کسب و کار
  • بهبود بیزینس و رفع مشکلات بیزینسی
  • ایجاد پلن بازاریابی و فروش
  • بالا رفتن قدرت مذاکره که در سریعترین زمان قرارداد بسته بشه با رضایت مشتری
  • بالا رفتن راندمان کاری و شخصی
  • افزایش عمر سازمان
  • برنامه ریزی دقیق روزانه، ماهانه، فصلی و سالانه
  • مدیریت کامل
  • افزایش فروش طبق اهداف تعیین شده
  • افزایش تولیدات
  • توسعه بستر های فروش و...

مشکلات استفاده نکردن از خدمات بیزینس کوچینگ چیست؟

عزیزانی که نمیتونن درآمد و فروش داشته باشند سهم عزیزانی میشود که از راهبری و تکنیک های ما استفاده میکنند چون ما کاری میکنیم که دیگران نمیکنند و نتایجی بدست میاریم که دیگران بدست نمیارند. ممکنه یک مثال بزنید؟

بله حتما، ما خدمات و مزیتی ایجاد میکنیم که از دست همه بر نمیاد فقط به دلیل داشتن علم بازاریابی و فروش و سازمان هایی که ما راهبری میکنیم انقدر بستر های فروش براشون ایجاد میکنیم که حتی در تعطیلات هم بفروشند حتی در خواب که ما فروش نداریم اینها فروش داشته باشند. یا در تبلیغات، چقدر از دیگران شنیدیم که تبلیغ جواب نمیده؟ چون اصول تبلیغ کردن رو بلد نیستند مانند بستر های درست تبلیغاتی و جملات کلیدی تبلیغاتی و انتظار جواب دارند.

راه های ارتباطی با مجموعه دکتر محمد قصابی جهرمی:

وب سایت: https://elmooservat.ir/

اینستاگرام: elmooservat.ir

تلگرام: https://t.me/elmooservat

آپارات: mohammad ghassabi jahromi



محمد قصابی جهرمیمذاکره و فروشسلس کوچعلم و ثروتسمینار
دکترای آینده نگاری استراتژی کسب و کار، متخصص مذاکره و فروش، مولف کتاب "فقط ثروتمندان میدانند"، کوچینگ مدیران و سازمان ها در حوزه ی مذاکره و بازاریابی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید