ویرگول
ورودثبت نام
آموزش غواصی
آموزش غواصی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین فصل برای غواصی کردن در جزیره کیش

من امیر ارکان فر مربی غواصی حدود هفت سالی هست که توی جزیره کیش زندگی و کارم غواصی است. اینها رو گفتم که بهتون بگم که چقدر من لایق جواب دادن به این پرسش پر تکرار هستم. خوب اول از همه ببینیم اصلا تو چه فصل هایی میشه غواصی کرد!!!

چه فصل هایی میشه در کیش غواصی کرد

جزیره زیبای کیش با شرایط جوی که داره یکی از بهترین نقاط دنیا برای غواصی کردن است. ما در تمام فصول سال میتونیم تو جزیره کیش غواصی کنیم و لذت ببریم. فصل های جزیره رو میشه به دو فصا تقسیم کرد.1- شش ماه اول سال که هوا گرم است 2- شش ماه دوم سال که هوا عالی است. من هر دو فصل جزیره رو عاشقانه دوست دارم و گاهی دلم برای فصل بعدی تنگ میشه!!!!

پس جواب سوال اصلی چی میشه؟

جواب اینه که به نظر من هر فصلی زیبایی خودشو داره و اصلا نمیشه تفکیکش کرد. حتی از دید حرفه ای هم اگه بخوای به کیفیت آب نگاه کنی و بپرسی که در چه فصلی دید زیر آب بهتر خواهد بود؟ نمیشه مشخص کرد چون هر روزی و هر ساعتی دریا شرایط خاص خودشو داره و من تجربه کردم که حتی در شرایط مواج دریا که توقع این هست که دید خوبی نداشته باشیم دید زیر آب عالی بوده.

اگه دوست داشتی من همیشه توی جزیره هستم و میتونم کمکت کنم از دنیای زیر آب لذت ببری آدرس پیج اینستا من : @GHAVA30

https://irandiving.com/


فصل غواصیغواصی کیشامیر ارکان فرغواصیآموزش غواصی
من امیر ارکان فر هستم مربی غواصی توی جزیره زیبای کیش زندگی میکنم و کمکت میکنم با دنیای زیر آب آشنا بشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید