ویرگول
ورودثبت نام
آموزش غواصی
آموزش غواصی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تعطیلی تفریحات دریایی جزیره کیش تا کی؟

سلام رفقا امیدوارم عالی باشید...

امروز 16 روز هست که مراکز تفریحات دریایی جزیره کیش و مخصوصا غواصی تعطیل هست

امروز پنجم اردیبهشت 400 هست و هنوز هم هیچ خبری از بازگشایی مراکز نیست.

احتمالا از هفته بعد مراکز بازگشایی بشه ولی چیزی هنوز اعلام نکردن به هر حال اگه قصد سفر به جزیره کیش رو داری میتونی با من در تماس باشی تا اطلاعات جدیدی کسب کردم و بهت بگم. من توی اینستاگرام حسابی فعالم و کافی #غواص_شو رو نگاه کنی تا به من برسی آدرس پیج اینستاگرام من هم Ghava30@ هست

اگه تو هم مثل من عاشق دنیای زیر آب هستی من میتونم بهت کمک بکنم بهت قول میدم یکی از بهترین تجربیات زندگی در انتظارت هست چه چیزی بهتر از این که هر چیز که میبینی هر چیز که میشنوی وهر احساسی در دنیای زیر آب اولین تجربه تو از دنیای ناشناخته هاست تجربه ای که باعث شد من بعد از اولین غواصی ام هر شب خوابشو ببینم



غواصیآموزش غواصیکیشغواصی کیشکیش کرونا
من امیر ارکان فر هستم مربی غواصی توی جزیره زیبای کیش زندگی میکنم و کمکت میکنم با دنیای زیر آب آشنا بشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید