ویرگول
ورودثبت نام
آموزش غواصی
آموزش غواصی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

غواصی

غواصی چیست؟

اینجا سایتی رو من آماده کردم که اطلاعات خوبی در ارتباط با غواصی در اختیارتون قرار میده
اینجا سایتی رو من آماده کردم که اطلاعات خوبی در ارتباط با غواصی در اختیارتون قرار میده

غواصی بر خلاف اسمش یک فعالیت بسیار راحت و لذتبخش

فعالیتی که شما رو با دنیایی از شگفتی ها رو در رو میکنه

غواصی برای من در ابتدا به قدری لذتبخش بود که تا ماه ها بعد از غواصی خواب غواصی کردن و میدیدم

من امیر ارکان فر هستم مدرس غواصی و در حال حاضر شغل ام غواصی و عاشقانه شغلم و دوست دارم

شما هم اگه علاقه مند به کشف شگفتی ها هستید با من در ارتباط باشید

سایت من www.ghava30.com

پیج اینستا من ghav30

غواصیآموزش غواصیغواصی در کیش
من امیر ارکان فر هستم مربی غواصی توی جزیره زیبای کیش زندگی میکنم و کمکت میکنم با دنیای زیر آب آشنا بشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید