ویرگول
ورودثبت نام
غزل عمیدی
غزل عمیدی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کتابی که زندگیش کردم

کتابخون ها می دونن چی میگم! تو هر مقطعی از زندگیم یه کتابی سر راهم قرار میگیره که همون چیزی رو که لازم دارم بهم میده!

تو هر مقطعی یه کتاب میاد که باهاش زندگی می کنم! کتاب "خود مقدس شما" یکی از همون کتابهاست! من این کتاب رو جرعه جرعه نوشیدم .

یادمه حدود هشت سال پیش که عنوان و مباحثش به دلم نشست، تو هیچ کتابفروشی پیداش نمی کردم. اون موقع هنوز کتابفروشی های اینترنتی مرسوم نبودن.

بالاخره یه کتابفروشی فقط یه دونه ازش داشت و این برام یه نشونه بود. از اون نشونه ها که می گفت این کتاب منتظر خود خودت بود.

خلاصه اینکه اگه برای شما هم این کتاب همچین حسی رو تداعی می کنه، معطل نکنید.

حتما لحظه های لذت بخشی رو باهاش تجربه خواهید کرد.

لذت زندگی کردن با این کتاب رو تجربه کردم.

وین دایرکتابزندگیحستجربه
http://seoamidi.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید