ویرگول
ورودثبت نام
بنیاد نشر آثار استاد علی اکبر خانجانی
بنیاد نشر آثار استاد علی اکبر خانجانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

علی جان می دانی که چه قدر دوستت دارم ....

شناخت شیعه ضد شیعه:شیعه اموی در کتاب شیعه شناسی استاد خانجانی
شناخت شیعه ضد شیعه:شیعه اموی در کتاب شیعه شناسی استاد خانجانی


((علی جان می دانی که چه قدر دوستت دارم و چه حقی از تو ضایع شده است که بعداز عمری شمشیر زدن برای اسلام اینک خانه نشینی و حتی بچه های کوچه و بازار تو را مسخره می کنند و هسته خرما به سویت می پرانند.

شنیده ام که فلانی به درب خانه تو آمده است و همسر تو و دختر پیامبر را به قتل رسانیده است و... به من اجازه بده که با همه سپاهیانم به حجاز بیایم و این ظالمان را از روی زمین بردارم و حق را به تو برسانم که صاحب حق هستی و در معیت تو به اسلام خدمت کنم و...))

یک نمونه از نامه های من فدایت شوم معاویه به علی در دوران سکوت بیست و پنج ساله و خانه نشینی علی ع است .

آیا می دانید جواب نامه های علی به معاویه چیست؟

یک نمونه از آن در نهج البلاغه آمده است : ای پسر ابوسفیان باز هم دروغ گفتی....

منبع:

کتاب شیعه شناسی،اثر استاد علی اکبر خانجانی

دانلود رایگان این کتاب در لینک زیر:

www.khanjany.org


شیعه امویشیعه عربیشیعه غربیشیعه ضد شیعهشیعه امامیه
مجموعه آثار استاد علی اکبر خانجانی،بیش از 178جلد کتاب با موضوعات:خودشناسی،غزلیات،اشعار،عرفان، عرفان عملی، آفرینش انسان و جهان، تکامل ، نزول و عروج روح
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید