ویرگول
ورودثبت نام
قیامت
قیامت
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من‌های غیر من !

من های غیر من
من های غیر من


« من »


۵۴۴- زن من،

شوهر من،

بچه من،

پدر و مادر من،

خواهر و برادر من،

خانه و باغ و ماشین من،

مدرک و شغل و حرفه و هنر و علم من،

دوستان من،

دشمنان من،

میز و پست و پیروان من و... همه من‌های غیر من است که به زور و زر و تزویر و زار حاصل آمده‌اند و هیچکدامشان هم حقاً مال من و منی نیستند بلکه

این یک توهم و خیال محض است،

خیال و ایده ای بنام «من» که مطلقاً موجودیت ندارد و دروغ محض است و مهد همه دروغهاست.


برای راست نمودن این دروغ بزرگ بایستی همه ارزشها را و در حقیقت شعور را وارونه ساخت.



???

? از کتاب "قیامت نامه"

(اسرار واژگونسالاری بشر)

THE SECRETS OF HUMAN VERSATILITY

صفحه : 64

سال تألیف: ۱۳۹۲

اثر استاد علی اکبر خانجانی

دانلود رایگان این کتاب در وب سایت زیر:

https://www.khanjany.org/


مالکیتزورمن هامال مناستاد علی اکبر خانجانی
مجموعه آثار استاد علی اکبر خانجانی،بیش از 171جلد کتاب با موضوعات:خودشناسی،غزلیات،اشعار،عرفان، عرفان عملی، آفرینش انسان و جهان، تکامل ، نزول و عروج روح
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید