ویرگول
ورودثبت نام
قیامت
قیامت
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

من و تو

ترجمه کتاب من و تو اثر مارتین بوبر ،مترجم :استادعلی اکبر خانجانی
ترجمه کتاب من و تو اثر مارتین بوبر ،مترجم :استادعلی اکبر خانجانی


عنوان کتاب :من و تو

ترجمه اثري از مارتین بوبر

Martin buber

مترجم : استاد علی اکبر خانجانی

تاریخ تألیف :1378 ه .ش

تعداد صفحه:23

ني من منم و ني تو توئي ني تو مني

ھم من منم و ھم تو توئي ھم تو منــي

من با تو چنــــــانم اي نـــگار ُختنــــي

كاندر عجبــــم كه من منـــم یا تو مني

«مولوي»

برای دانلود رایگان این کتاب بهمراه 180جلد کتاب دیگر کلیک کنید

مارتین بوبرمن و تواستاد علی اکبر خانجانیکتاب رایگانکتاب صوتی رایگان
مجموعه آثار استاد علی اکبر خانجانی،بیش از 171جلد کتاب با موضوعات:خودشناسی،غزلیات،اشعار،عرفان، عرفان عملی، آفرینش انسان و جهان، تکامل ، نزول و عروج روح
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید