ویرگول
ورودثبت نام
احسان ترابی
احسان ترابی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

امروز 12 خرداد سال 1401


ان ال پی می گوید دست بعمل بزنید و تکنیک ها را تمرین کنید. در حقیقت ان ال پی سطح استاندارد زندگی مان را مشخص و بهینه می کند. به قول استاد عباس منش مدار زندگی مان را مشخص و بهبود می بخشد.

. بخاطر اتوبوس خط 62 و امکانات بی نظیرش مثل کولر خنک یا صندلی های راحتش سپاسگزارم.

. بخاطر عمیق شدن رابطه ام در سازمان نظام مهندسی از روح جهان سپاسگزارم.

. بخاطر سود سهام دالبر قدردان روح جهان هستم.

معجزه امروز:

به ساده ترین شکل ممکن توانستم سجام پسرم عرفان جان را بدون حضور فیزیکی مستقل کنم و حتی در صندوق لوتوس حساب باز کنم. چارت مالی ام آبدیت شده و حس بی نظیر قدرتمندی را در قلبم احساس می کنم.

خدای نازنینم! حال که چهارچوب مالی ام شکل گرفته است همسری وفادار و پاکدامن که رشته کامپوتر و اهل کتاب خواندن و تفکر باشد را برایم تدارک ببین.

انگیزه من از نوشتن این مطالب توسعه دادن باور بخشایش و توسعه فرهنگ حمایت مالی از صاحبان استعداد و تفکر مثبت در جهان است. باشد که در این راه به لطف قدرت برتر به کمال مطلق برسم.

زندگی آرامبخشایشجذب ثروتتفکر مثبتنظام مهندسی
دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید