ویرگول
ورودثبت نام
احسان ترابی
احسان ترابی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

امروز 24 بهمن ماه 1402

ما سختی می کشیم تا سختی نکشیم:

سختی کشیدن یا لذت بردن؟
سختی کشیدن یا لذت بردن؟


. انیشتن می گوید انساان همواره سختی می کشد تا در آینده دیگر سختی نکشد.

. یاد شعر کلبه احزان شود روزی گلستان افتادم .

در حقیقت غم نخوردن و هدف دار کردن روزهای سخت از ما یک گلادیاتئر می سازد.

معجزه امروز:

یکی از دوستانم از شهر قم برایم شیرینی سوغات آورد.

کلید درب موتورخانه ای به من تحویل شد که کاملترین دستگاه تصفیه آب ایران در آن واقع است.

دستگیره درب حمام که خراب شده بود به راحتی بدستم رسید.

دکمه شلوارم که خراب شده بود را در بازار مجد به راحتی درست کردم.

انگیزه من از نوشتن این مطالب توسعه دادن باور بخشایش و توسعه فرهنگ حمایت مالی از صاحبان استعداد و تفکر مثبت در جهان هستی است. باشد که در این راه به لطف قدرت برتر به کمال مطلق برسم.

توانگریصبرمعجزهسختی
دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید