ویرگول
ورودثبت نام
احسان ترابی
احسان ترابی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

امروز 16 اردیبهشت سال 1401

اولین تجربه پخت آبگوشت
اولین تجربه پخت آبگوشت


امروز 16 اردیبهشت سال 1401 یک روز آرام با هوایی بی نظیر است و من برای ناهار آبگوشت تو ظرف کوزه ای درست کردم. بوی خیلی خوبی دارد. گرچه این روزها گرانی ها و فشار اقتصادی خیلی زیاد شده است ولی شدیدا احساس می کنم لایق دریافت معجزات بی نظیر و شکوهمند مالی شده ام و وقوع معجزات مالی هیجان آور را به خودم نزدیک می بینم.

  • ندای قلبی ام به من گفت برای جواد ایزانلو که عاشق زیره پلویی بود کمی زیره بخرم و خوشحالش کنم. و اینکار را کردم. قدردان قلب مهربانم هستم.
  • صبح که عرفان را برای امتحان به دبیرستانش می بردم حس خوشحالی از بابت اینکه لایق داشتن ماشینم هستم را با قلبم درک کردم و شدیدا بر این باورم که پشت ماشین 207i شش سرعته نشسته ام. پولش از کچا خواهد آمد را نمی دانم فقط می دانم با تمام وجودم بخاطر ماشینی که هنوز نیامده است سپاسگزارم.
  • این روز ها در حال دیدن فیلم Breaking Bad به زبان اصلی هستم و وقتی متوجه جملات فیلم به زبان انگلیسی می شوم خیلی حس خوبی را تجربه می کنم. بخاطر پشتکارم در یادگیری زبان انگلیسی به خودم تبریک می گویم.

معجزه امروز:

همکارم که استاد خط است برای عرفان جان متن زیبایی نوشت که "من دانشجوی دانشگاه شریف هستم" .ازین بابت قدردان روح جهان هستم.

خیراتصدقهجذب
دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید