ویرگول
ورودثبت نام
احسان ترابی
احسان ترابی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

امروز 19 اردیبهشت سال 1401

یکی از دوستانم دو دختر دوقولوی دانشجو دارد، برای دختر هایش دنبال تقویم بود تا برای جزوه نویسی از آنها استفاده کنند. ناگهان قلبم شروع به سیگنال دادن کرد به عبارتی: " سینه ام مجددا خش افتاد". این هم نتیجه کار:

به لطف قدرت برتر سهمی از درآمد ماهانه ام را صرف شاد کردن یا انگیزه دادن به انسان های با استعداد می کنم تا رسالت شخصی ام را به تکامل برسانم. شدیدا حس می کنم در این کار به مهارت و استادی رسیده ام و قطعا رو به تکامل بیشتر هستم .

. خدای نازنینم بخاطر باران فراوان امروز از تو ممنونم. روزی بسیار سرد، که تجربه ای متفاوت را در این فصل گرم بر تنم نشاند.

. امروز توسط شورای شهر تصویب شد بعد از 17 سال بزرگترین پادگان داخل شهر مشهد از شهر خارج شود و این اتفاق درسی از پس خود برایم داشت. اگر سهمی را در بورس می خریم باید صبور باشیم تا فصل بهار آن سهم فرا برسد.

. بخاطر استراتژی فعالیتم در بورس سپاسگزارم و می دانم شاهد معجزاتی بزرگ در این حوزه هستم و خواهم بود.

معجزه امروز:

شرکت بیمه با هزینه طب سوزنی ام موافقت کرد و مبلغ 500 هزار تومان به حسابم واریز شد . خدایا ازت ممنونم.من خودم را لایق معجزات بزرگتری می دانم.


انگیزه من از نوشتن مطالبم توسعه دادن باور بخشایش و توسعه فرهنگ حمایت مالی از صاحبان استعداد و تفکر مثبت در جهان است. باشد که در این راه به لطف قدرت برتر به کمال مطلق برسم.

بخشایشهدیهخیراتشادکردنقدرت برتر
دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید