ویرگول
ورودثبت نام
ققنوس سافت
ققنوس سافت
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

آموزش انگلیسی با 900 جمله پرکاربرد

آموزش زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین مسائل زندگی است. به دلیل پرکاربرد بودن این زبان در جهان، یادگیری آن برای ارتباط با دیگران و همچنین فراهم کردن فرصت‌های شغلی بسیار مهم است. در این مقاله به 900 جمله پرکاربرد در زبان انگلیسی پرداخته‌ایم که به شما در آموزش زبان انگلیسی کمک خواهد کرد.

آموزش 900 جمله پرکاربرد انگلیسی کمک زیادی به یادگیری مکالمه  زبان انگلیسی می نماید.
آموزش 900 جمله پرکاربرد انگلیسی کمک زیادی به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می نماید.


بخشی از جملات پرکاربرد انگلیسی در زیر آمده است.

  1. Hello! - سلام!
  2. How are you? - حال شما چطور است؟
  3. I'm fine, thank you. - من خوبم، ممنون.
  4. What's your name? - نام شما چیست؟
  5. My name is John. - نام من جان است.
  6. Nice to meet you. - خیلی خوشحال شدم که با شما آشنا شدم.
  7. Where are you from? - اهل کجا هستید؟
  8. I'm from the United States. - من اهل ایالات متحده هستم.
  9. What do you do? - شما چه کار می‌کنید؟
  10. I'm a teacher. - من معلم هستم.
  11. How old are you? - چند سالتان است؟
  12. I'm 30 years old. - من 30 سال دارم.
  13. What's your favorite color? - رنگ مورد علاقه شما چیست؟
  14. My favorite color is blue. - رنگ مورد علاقه من آبی است.
  15. What's your favorite food? - غذای مورد علاقه شما چیست؟
  16. My favorite food is pizza. - غذای مورد علاقه من پیتزا است.
  17. Do you speak English? - آیا انگلیسی صحبت می‌کنید؟
  18. Yes, I do. - بله، می‌توانم انگلیسی صحبت کنم.
  19. No, I don't. - نه، نمی‌توانم انگلیسی صحبت کنم.
  20. Can you help me? - می‌توانید به من کمک کنید؟
  21. Sure, what do you need help with? - البته، با چه چیزی نیاز به کمک دارید؟
  22. Thank you. - ممنون.
  23. You're welcome. - خواهش می‌کنم.
  24. Excuse me. - ببخشید.
  25. Sorry. - متأسفم.
  26. Please. - لطفاً.
  27. Goodbye. - خداحافظ.
  28. See you later. - بعداً می‌بینمتان.
  29. Have a nice day. - روز خوبی داشته باشید.
  30. What time is it? - چند بجز است؟
  31. It's 10 o'clock. - ساع 10 است.
  32. Can you repeat that, please? - می‌توانید آن را تکرار کنید؟
  33. I don't understand. - من نمی‌فهمم.
  34. Could you speak slower, please? - می‌توانید آهسته‌تر صحبت کنید؟
  35. Where is the bathroom? - دستشویی کجاست؟
  36. How much does it cost? - چقدر هزینه دارد؟
  37. Can I pay with a credit card? - می‌توانم با کارت اعتباری پرداخت کنم؟
  38. I need a doctor. - به دکتر نیاز دارم.
  39. I am allergic to seafood. - من به غذاهای دریایی حساسیت دارم.
  40. I am lost. - گم شده‌ام.
  41. Can you show me on the map? - می‌توانید به من روی نقشه نشان دهید؟
  42. What's the weather like today? - آب و هوای امروزچطور است؟
  43. It's sunny. - آفتابی است.
  44. It's raining. - بارانی است.
  45. It's cloudy. - ابری است.
  46. It's hot. - گرم است.
  47. It's cold. - سرد است.
  48. Can you recommend a good restaurant? - می‌توانید یک رستوران خوب پیشنهاد کنید؟
  49. What's your favorite hobby? - سرگرمی مورد علاقه شما چیست؟
  50. My favorite hobby is reading. - سرگرمی مورد علاقه من خواندن است.
  51. What's your favorite book? - کتاب مورد علاقه شما چیست؟
  52. My favorite book is To Kill a Mockingbird by Harper Lee. - کتاب مورد علاقه من "کشتن مرغ مقلد" اثر هارپر لی است.
  53. What's your favorite movie? - فیلم مورد علاقه شما چیست؟
  54. My favorite movie is The Shawshank Redemption.- فیلم مورد علاقه من "رستگاری در شاوشنک" است.
  55. Can you help me practice English? - می‌توانید به من در تمرین زبان انگلیسی کمک کنید؟
  56. Sure, let's practice now. - البته، بیایید همین الان تمرین کنیم.
  57. How do you say "سلام" in English? - "سلام" را به انگلیسی چطور می‌گویند؟
  58. "Hello". - "سلام".
  59. How do you say "خداحافظ" in English? - "خداحافظ" را به انگلیسی چطور می‌گویند؟
  60. "Goodbye". - "خداحافظ".
  61. How do you say "من عاشق تو هستم" in English? - "من عاشق تو هستم" را به انگلیسی چطور می‌گویند؟
  62. "I love you". - "منعاشق تو هستم".
  63. What's the difference between "there", "their", and "they're"? - تفاوت "there"، "their" و "they're" چیست؟
  64. "There" refers to a place, "their" is possessive, and "they're" is a contraction for "they are". - "There" به مکان اشاره می‌کند، "their" مالکیت را نشان می‌دهد و "they're" نوعی اختصار برای "they are" است.
  65. What are some common English idioms? - چند تا اصطلاح متداول زبان انگلیسی هستند؟

شما می توانید برای یادگیری 900 جمله پرکاربرد انگلیسی همراه با تلفظ انگلیسی آن، برنامه آموزش انگلیسی با 900 جمله پرکاربرد را از کافه بازار دانلود نمایید.

دانلود برنامه آموزش انگلیسی با 900 جمله پرکاربرد را از کافه بازار

زبان انگلیسی۹۰۰ پرکاربردآموزش انگلیسی با 900 جمله پرکاربرد900 جمله پرکاربردآموزش انگلیسی
هر آنچه نیاز شماست را فراهم آورده ایم ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید