ویرگول
ورودثبت نام
گیل مد
گیل مد
خواندن ۱ دقیقه·۱۷ روز پیش

گیل مد، دنیایی که من ساختم

سایت گیل مد
سایت گیل مد

دوستان شاید قدم گذاشتن در دنیای مد و فشن در حال حاضر که بازار از همه طرف اشغال شده هست از نظر خیلی از شما ها منطقی نباشه برا منم اوایل سخت بود که خودم رو قانع کنم، داستان گیل مد از خیلی وقت پیش شروع شد من ادمی بودم که خیلی اهل خرید نبودم ولی همیشه تو فضای انلاین فعال بودم و بیشتر انلاین شاپ های شهر خودمون رو دنبال میکردم، شاید همین باعث شکل گیری علاقه من به راه اندازی فروشگاه انلاین باشه. ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه 1398,8,30 بود پیج گیل مد رو توی اینستا ایجاد کردم سال ها فعالیت داشتم ولی نتیجه ای حاصل نشد حرف های اطرافیانم باعث شد مدتی کارم رو رها کنم حرف هایی که شاید به گوش شما هم خورده باشه مثلا وقتی فلانی هست تو دیده نمیشی و... دوس داشتم الان برگردم به گذشته و بگم تو یه پاساژ مگه فقط یه بوتیک هست؟ اگه فروشی نبود تعدادشون زیاد نمی شد، ولی خب همین حرفای اطرافیانم باعث شد علاقه خودم رو بزارم کنار و از رقابت جا موندم بعد ۱ سال باز اومدم شروع کردم به ساختن چیزی که خراب شده بود خوشبختانه همه چی مثله قبل شد و من فهیدم که باید ناشنوا بود در برابر ادم هایی که هیچی از کسب و کار انلاین نمیدونن ، دوستی که بیزنس یا هرچی که بهش علاقه داری و الان داریش بهش اهمیت بده اون نقطه شروع و موفقیت تو هست به هیچ وجه بخاطر حرف بقیه رهاش نکن ادامه بده مطمعن باش روزی میرسه که نتیجه زحمتت رو میبنی .


سایت گیل مد

Www.Gilmode.com

گیل مدفروشگاه اینترنتیانگیزشیطراحی سایتطراحی
گیل مد فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه https://gilmode.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید