ویرگول
ورودثبت نام
Godin Farsi
Godin Farsi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

جادوی یک صفحه در روز

در سال ۱۹۷۹ تقویم صفحه در روز متولد شد. به‌طور کلی کتابی است که کاربر به‌شکل روزانه یک صفحه از آن را جدا می‌کند.

دوست من Michael Cader از این مفهوم استفاده کرده و در پی توسعه بیش‌تر آن تقویم‌هایی ساخته که میلیون‌ها نسخه به فروش رسیده است.

البته همه می‌دانند امروز چه روزی است؛ همچنین فهمیدن تاریخِ روز نیز کار راحتی است.

پس چرا باید ۲۰ دلار هزینه صرف تکه خمیر کاغذی شود که به شما اطلاعاتی می‌دهد که خود به آن‌ها آگاه هستید؟

ترکیبی از موجودیت و تنش.

موجودیت در دست گرفتن پیام روز. واقعیت‌های به‌ظاهر دردناک، همان بینش روز و حقیقت در لحظه هستند.

و تنش حاصل از ناآگاهی از آینده و فهم این‌که نگاه به آینده بخشی از ماجرا نیست.

من همیشه با این وبلاگ به عنوان نوعی جادوی صفحه در روز برخورد کرده‌ام. فرایند نوشتن تدریجی آن و خوانده شدنش به همان شکل توسط افراد، بخشی از جذابیت آن است.

در نتیجه وقتی Michael از من خواست (بالاخره، بعد از بیش از چهل سال) که تقویم خودم را درست کنم بسیار هیجان‌زده شدم. اولین نسخه چاپ شده آن که شامل ویدئو نیز می‌شود.

می‌توانید همین امروز پیش‌سفارش خود را ثبت کنید. تا تاریخ ۱ ژانویه که به‌دست‌تان برسد زمان زیادی دارید. بدون نگاه منصفانه‌ای پیشِ‌رو.


لینک مرجع: https://seths.blog/2023/02/the-magic-of-a-page-a-day/

روزنوشتهست گادینمفهومکتابآینده
روزنوشته‌های ست گادین به فارسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید