ویرگول
ورودثبت نام
Golon | گُلون
Golon | گُلون
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

در خانه استند گلدان بسازیم!

دوباره یه عالمه گل و گلدون سفارش دادم و مامانم از پستچی تحویلشون گرفت!??
شاکی از اینکه باز تو گل خریدی؟! اتاقت مثل جنگل شده دیگه جایی واسشون نیست...?
منم طبق معمول صدام در نمیومد و تو دلم ذوق گل‌های جدیدمو داشتم.?
رفتم توی اتاقم دیدم واقعا دیگه جایی نیست! جلوی پنجره سانسوریا و سینگونیوم و پتوس مرمری رو گذاشتم. رو زمینم که نگم براتون پر از گل! گاهی وقتا هم این ملوسِ شیطون( گربه‌ی من) یه لگدی به گلدونا میزنه و خاکش میریزه کف اتاقم.??

باید یه فکری کنم..الان فقط سقف خالیه..بزار یه سرچی توی اینترنت انجام بدم..آره پیداش کردم!?از این آویزهای خوشگل مکرومه می‌بافم و پتوس‌هامو از سقف جلو پنجره آویز میکنم..این استندها‌ی گل هم هستن که میتونم گل‌هامو از روی زمین جمع کنم و یه نظمی بهشون بدم. تازه! ملوس هم دیگه به گلدونای قشنگ من لگد نمیزنه.??

سلام دوستان خیلیامون ممکنه برای نگهداری از گل و گیاهمون با مشکل عدم فضای کافی مواجه باشیم یا لازم باشه که گیاهانمون رو به نور جلوی پنجره نزدیک کنیم اما راه حل چیه؟!?
بله ساخت آویز گل و استند گل و گیاه!
در پست قبلی بافت آویز گلدان مکرومه رو بهتون آموزش دادیم اما این ویدیو نحوه‌ی ساخت استند رو به شما آموزش میده که حتی میتونین به عنوان صندلی هم ازش استفاده کنین.
اگه ویدیو رو دوستداشتین لطفا با دوستاتون به اشتراک بزارین.??
منتظر نظرات شما عزیزان هستیم!
گلون گلستان رویایی تو...

https://www.aparat.com/v/WVMJf
https://youtu.be/w_Fm0TXs_LQ
https://golon.ir/blog/2020/11/14/diy_plant_stand/


استند گلاستند گلدانشلف گلدانپایه‌ی گلداناستند زیر گلدانی
گُلون بستری برای اموزش نگهداری درست از گُل و گیاه خودتون. گُلون گستان رویایی تو ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید