ویرگول
ورودثبت نام
Golon | گُلون
Golon | گُلون
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

زمستون و نکات نگهداری گیاهان در این فصل

زمستون بخشی از چرخه‌‌ی طبیعته که هر سال تکرار میشه و زیبایی خاص خودش رو داره. اما این وسط گل‌ها و گیاهان زیادی هستن که سرمای اونو تحمل نمیکنن و حتی ممکنه از بین برن!

ای وای اما من دلم نمیخواد گلم از بین بره خیلی دوسش دارم. آیا کاری از من برمیاد؟ چطور میتونم از گیاهم مراقبت کنم؟!

یکسری نکات ساده در نگهداری و مراقبت از گیاهان در فصل سرما وجود داره که با رعایت اونا میتونیم به گیاهانمون کمک کنیم تا این دوران که توی خواب زمستونی یا استراحت هستن اتفاقی براشون نیفته و ازش بگذرن و به بهار زیبا و رنگارنگ برسن!

اگه متوجه شده باشین بیشتر مشکلاتی که برای گیاهانمون پیش میان به علت خطا در شیوه‌ی نگهداری مثل: آبیاری نادرست، کوددهی در زمان نامناسب یا استفاده از کود‌ یا سموم نامعتبر، قرار گیری اشتباه در برابر نور و...اتفاق می‌افته تا حمله‌ی آفات و عوامل بیرونی!

پس برای انجام این وظیفه‌ی مهم در برابر گل و گیاه دوستداشتنی و زیبامون با ما در این ویدیو همراه باشین تا با یادگیری این نکات ساده و مهم دیگه برای گل‌هامون اتفاقی نیفته و خواب زمستونی راحتی رو براشون رقم بزنیم. لطفا اگه این ویدیو رو دوست داشتین و فکر میکنین میتونه به بقیه هم کمک کنه اونو با دوستانتون به اشتراک بذارین. امیدواریم این زمستون دیگه هیچ گیاه زنده‌ای از بین نره و این کره‌ی خاکی سبز بمونه!

گلون گلستان رویایی تو...

https://aparat.com/v/2UXzD
https://youtu.be/-Qe1Y0iS7xI



توصیه‌های گل و گیاهگیاهان در زمستاننگهداری از گل و گیاهگیاهان اپارتمانی در زمستانگل زمستانی
گُلون بستری برای اموزش نگهداری درست از گُل و گیاه خودتون. گُلون گستان رویایی تو ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید