ویرگول
ورودثبت نام
دانستنی ها
دانستنی ها
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

10 تا از چندش آور ترین غذاهای دنیا

با سلام. در این پست می خواهم شما را با 10 تا از چندش آور ترین غذا های جهان آشنا کنم. اول از همه، احتمالاً خیلی ها تعجب کنند که چرا کله پاچه در این لیست قرار دارد. خب، باید بگم که این لیست بر اساس نظر مردم دنیا هستش. البته من تغییراتی در رتبه بندی به وجود آوردم(در واقع 10 تا از چندش آور ترین غذا های دنیا از نظر خودم) البته خود غذا ها را تغییر ندادم، فقط رتبه بندی آن ها.

10- مثل بقیه رتبه بندی ها از شماره آخر شروع می کنیم. کله پاچه! با اینکه عاشق این غذا هستم ولی متاسفانه باید در این لیست قرار بگیره. به خاطر همین من این غذا را در رتبه دهم قرار دادم.

9- سوپ لانه پرندگان. همینطور که از اسم این غذا پیداست، سوپی است که با لانه پرندگان ساخته می شود. البته نه هر پرنده ای. یک نوع خاص پرنده که لانه اش را با بزاق دهانش می سازد. این غذا در اصل یک غذای چینی است که البته خانواده سلطنتی انگلستان نیز آن را می خورند. جالب است که بدانید این غذا یکی از کمیاب ترین غذاهای دنیا است. ولی وقتی به این فکر می کنید که بزاق دهان یک پرنده است کمی چندش آور به نظر می رسد.

8- سوپ خفاش. این غذا واقعا چندش آوره. شاید بعضی ها فکر کنند چرا رتبه هشت؟ خب غذا هایی که الان می خواهم بگم مطمئن باشید چندش آور تر از سوپ خفاش است.

7- خون مار کبری. فکر میکنم هر کدام از شما حداقل یک بار به طور اتفاقی مزه خون خود را چشیده اید. واقعا مزه بدی میده. حالا فرض کنید که بخواهید خون مار کبری بخورید.

6- رتبه شش متعلق است به سالاد عنکبوت. عنکبوت سرخ شده با سبزیجات. به به!

5- سوسک سرخ شده. این غذا( در واقع نوعی از تنقلات) دیگه نیازی به توضیح نداره. همه حداقل یکبار در خانه خود سوسک دیدن( و احتمالا خیلی هم ترسیدند) در کل ایران هم سوسک به عنوان یکی از چندش آورترین موجودات شناخته می شود. حالا حداقل خوبه که خام نمی خورند. چون رتبه های بعدی به صورت خام خورده می شوند.

این سوسک ها به طور زنده در خیابان های چین به فروش می رسند سپس مردم آن را می خرند و سرخ می کنند.
این سوسک ها به طور زنده در خیابان های چین به فروش می رسند سپس مردم آن را می خرند و سرخ می کنند.

4- معجون مار و عقرب. این معجون یک نوشیدنی الکلی است. در واقع یک نوع شراب. بیچاره آدم هایی که با این مست میشن.

شراب مار و عقرب در ویتنام
شراب مار و عقرب در ویتنام

3- چشم ماهی تون. کلا چشم ماهی حال به هم زنه. حالا فرض کنید چشم ماهی به اون بزرگی اون هم خام.

فرض کنید چشم این ماهی رو بخواین خام بخورید
فرض کنید چشم این ماهی رو بخواین خام بخورید

2- ترشی بچه موش. من از همون اول از ترشی خوشم نمیومد حالا با این ترشی بچه موش دیگه نگاه هم نمی کنم به ترشی.

1- جنین تخم اردک. قبلی هارو حداقل نیم نگاهی میشد بهشون انداخت. این یکیو نگاهشم نمیشه کرد. ?

حالم به هم خورد
حالم به هم خورد

درود بر انسانیت(همراه با استفراغ)






کله پاچهسوسک سرخ شدهغذای چندش آورسالاد عنکبوتترشی بچه موش
درود بر انسانیت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید