ویرگول
ورودثبت نام
Goolaqa_34
Goolaqa_34
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شاخ دراوردم

من توی یه صحافی کار میکنم ،چند ماه پیش نمیدونم شاید هم قبل عید بود یکی اومده بود کارگاه و داشت با کتاب ها ور میرفت ، از پسره پرسیدم چکار میکنه گفت قیمت های روی کتاب را تغییر میده

ناراحت شدم

گذشت

چند روز پیش باز دیدم چند تا از کتابهای حداد پور جهرمی تو کارگاهه و دارن صفحه شناسنامه کتاب را میکنن

همون صفحه که که مشخصات کتاب را نوشته از اسم و نویسنده تا شابک و قیمت کتاب

برام سوال شد که مگه چقدر میخواد قیمت را بیشتر کنه که این همه هزینه کارگر و کاغذ میکنه ، اصلا ارزشش را داره ؟

هیچی ، رفتم قیمت جدید یکی از کتابها را نگاه کردم دیدم روش نوشته ۲۲۲ هزار تومان

اون صفحه ای که از کتاب کنده بودن را هم دیدم

زده بود ۴۰ هزار تومان ، چاپ کتاب برای سال ۹۹ بود

شاخ دراوردم

کتابی که سال ۹۹ با کاغذ ارزانتر و کارگر ارزان تر تولید شده بود را با تعویض شناسنامه به قیمت حدود ۲۲۰ هزار تومان قیمت زده بودن

تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که تو توییتر این مسئله را بگم و یه کمپین هم تو خبرگزاری فارس بزنم


شاخ دراوردمکتابچاپ کتاب
جهان بی عشق چه ترسناک است چون شبی که گم کرده ستاره و ماهش را" یه دهه شصتی که برای دلش مینویسه چون خانه ام اینجا نیست پس قصد فالو کردن و بک ندادن هم ندارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید