ویرگول
ورودثبت نام
محترم خانم موسوی
محترم خانم موسوی
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

برای سیسمونی خریدن به فروشنده ها گوش ندید ...

سلام سلام سلام به روی ماه همه ی شما تازه مادر های عزیز و خوشگل من برگشتم تا دوباره از تجربیاتم درباره ی بزرگ کردن دوقلو هام و همچنین خرید وسایل ضروریشون بگم .

قبل از هر چیز باید گفت که خوشحالم از مقاله قبلی راضی بودید اصلا فکر نمیکردم مورد استقبال قرار بگیره طوری که یکی از مامانا که منو شناخته بود اومد اینستا و ازم تشکر کرد و من قلب قلبی شدم .

خب میخواستم بگم که همونطور که میدونید یکی از سخت ترین کارها امروز خریدن سیسمونی نوزاد کوچولو موچولوی ماست چون هم بیرون رفتن خیلی سخت شده هم قیمت جنسا خیلی رفته بالا .

من خودم دو سال قبل که مشغول خرید سیسمونی بودم به دو صورت خرید هامو انجام دادم اول ...


خرید سیسمونی از خیابون بهار ...

همنوطر که میدونید یکی از مراکز خرید سیسمونی نوزاد تو تهران خیابون بهار هستش که از قدیم هم خیلی خیلی معروف شده اما چندین ساله که شده محل کلا برداری و گرون فروشی متاسفانه .

من خودم اول از همه رفتم بهار و بعضی وسایل بچه ها رو خریدم البته اون موقع هنوز باردار بودم خود راه رفتن تو اون دوران ُ هوای گرم ( تابستون بود ) البته زمستونم آلودگی هوا و سرما ادم و اذیت میکنه .

خلاصه که خود خرید حضوری بارم با اون وضعیت پاهای ورم کرده و خستگی و کمر درد خیلی خیلی سخت بود قیمت بالا ُ بد رفتاری فروشنده ها و ... هم باعث شدم بهم خیلی سخت بگذره .

بعدا متوجه شدم بعضی وسایل سیسمونی و خیلی خیلی بهم گرون تر داده بودن و بعضی هاش هم فیک بود

تجربه های خرید سیسمونی من
تجربه های خرید سیسمونی من




بعدش اینترنتی سیسمونی خریدم ...

به توصیه یکی از همکارای عزیزم تصمیم گفتم بعضی از وسایل خودم و سیسمونی و اینترنتی بخرم که بعدش متوجه شدم قیمت سایتا از خیابون بهار خیلی خیلی بهتره و راحت میارن در خونه دیگه مشکلی نیست البته از یکی دو تا سایت هم خرید کردم و با اونا هم به مشکل خوردم ولی کالا رو پس دادم .

در کل بعد از ازمون و خطاهایی که کردم متوجه شدم خرید سیسمونی از یه فروشگاه اینترنتی به اسم مادران و دیجی کالا خیلی خیلی بهتر هستش . دیجی کالا که کلا خوبه اما خیلی از جنسا اون موقع ناموجود بود و یه مشکل دیگه ای که داشت این بود که یکم دیر ارسال میکرد

فروشگاه مادران ولی سرعت ارسالش خیلی خوبه و قیمتاش هم یکم پایین تره در کل من از هر دو خرید کردم و راضی بودم .

تجربه های خرید اینترنتی سیسمونی من
تجربه های خرید اینترنتی سیسمونی من


دوباره مجبور شدم برم بهار ...

اما یه سری جنس های سیسمونی و که نه مادران داشت نه دیجی کالا باعث شد که دوباره برم برای خرید حضوری که باز هم کلی مشکل برام پیش اومد اولیش اینکه تو راه تصادف کردم :))

حالا این اتفاق بود و تقصیر خیابون بهار نیست :))

اما در کل محصول مورد نظرمو تو اونجا هم پیدا نکردم و فهمیدم اگر یه جنسایی تو سایتای سیسمونی نباشن احتمال خیلی زیاد کلا تو بازار نیست تو اون بازه زمانی .

در کل خیلی خوشحالم که اون دوران و با همه ی سختی ها و مشکلاتش به خوبی گذروندم .

در آخر هم میخوام از مامان خوبم تشکر کنم که تو این دوران و این مسیر خیلی خیلی بهم کمک کرد و اگر راهنمایی های اون نبود من اصلا از پس کارهای این دوتا وروجک برنیمودم .

در آخر هم دیجی کالا رو که همتون میشناسید لینک فروشگاه مادران هم میذارم اینجا اگر باهاش آشنا نیستین https://madaraan.ir

خیابون بهار هم برای اونایی که نمیشناسن : خیابان انقلاب . رو به روی مترو دروازه دولت . خیابان بهار جنوبی

امیدوارم که این مقاله هم بدردتون خورده باشه سعی میکنم از این به بعد هم بیشتر فعال باشم و بیشتر از تجربیاتم درباره ی خرید سیسمونی براتون بنویسم :))

سیسمونیخرید سیسمونیقیمت سیسمونیخرید اینترنتی سیسمونیخیابان بهار
سلام به همه ی شما عزیزای دل من تو ویرگول سعی میکنم درباره ی همه ی چیزهایی که ازشون سر درمیارم براتون بنویسم مثل خریدهایی که برای کوچولوم کردم(تجربه ی تلخ ساک لوازم نوزاد) تجربه های بچه داری و ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید