ویرگول
ورودثبت نام
حسین صبوری
حسین صبوری
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

خاطره اولین کسب درآمد من از اینترنت

کسب درآمد از فروش فایل
کسب درآمد از فروش فایل

میخوام خاطره اولین پولی رو که از کسب درآمد از اینترنت بدست آوردم براتون تعریف کنم

یادم میاد 17 یا 18 سالم بود که داشتم توی وب گشت میزدم که به یه مطلب با عنوان روش های کسب درآمد از وب یا یه همچین چیزایی برخوردم شروع کردم به خوندن مطلب و دیدم توی مطلب به یه سایت که با فروش فایل و بازاریابی فایل میشه کسب درامد کرد اشاره کرده فکر کنم سایته اسمش xco یا همچین چیزی بود البته بعدا صاحبش جمعش کرد و الان نیست ولی سال 90 تنها سایت یا بهترین سایت همکاری در فروش فایل بود خلاصه کلیک کردم و رفتم توی سایت من که فایل خاصی نداشتم که بفروشم و در نتیجه تصمیم گرفتم فایلایی که بقیه گذاشتنو بزارم توی وبلاگم و بازاریابی کنم.

اونموقع یه وبلاگ داشتم که راجع به کشاورزی و ... توش مطلب میزاشتم بیشتر کارم از روی کنجکاوی بود و فکر میکردم الکیه و پولی نمیدن خلاصه همینطوری الکی الکی 19 تومن بازاریابی کردم زدم بریزن به حسابم تا همینجا فکر میکردم نمیریزن و الکیه تا اینکه ریختن و من دم عابر بانک وقتی حسابمو چک کردم اصلا باورم نمیشد یهو ورق برگشت و یه چیزی توی کلم جرقه زد .

خلاصه کار روز و شبم بعد از مدرسه فقط کار روی وبلاگم شده بود و بازاریابی توی این سایت جونم واستون بگه که آخر اون سال من جزوه 2 یا 3 بازاریاب برتر اون سایت شدم و معمولا توی مسابقات بازاریابی اول تا سوم میشدم و توی اون سن ماهی حدودا یه ملیون تا یک میلیون و پونصد درامد کسب میکردم تا اینکه سایته کلا تعطیل کرد و رفت دلیل تعطیلیشو و فقط خدا عالمه و صاحب سایت منم که کلی سرخورده شده بودم چون تمام زحمتام به باد رفته بود و دیگه حس و حال اینکارو از دست داده بودم
از اون موقع به بعد جسته گریخته توی اینترنت برای کسب درآمد فعالیت میکردم تا اینکه تصمیم گرفتم خودم یه سایت همکاری در فروش فایل راه بندازم مشابه همون سایت که هم بشه فایل رو برای فروش توش گذاشت و هم اینکه بازاریابی اختصاصی و پیشرفته داشته باشه علاوه بر اون یه فروشگاه اختصاصی هم به هر کاربر بده سایت فعلی من سیکا فایل درامدش چند ده برابر اون موقع و اون سایت شده و چند هزار تا کاربر فعال داره ولی هنوز شیرینی پولای ناچیزی که اون موقع برای من خیلی بود هنوز زیر زبونمه

علیزاده

کسب درآمد از فروش فایلکسب درآمد از طریق فروش فایلآموزش فروش فایلبهترین سایت همکاری در فروش فایلفروشگاه ساز رایگان فایل
سردرگم و پر از خالی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید