ویرگول
ورودثبت نام
Hamzeh Qorbani
Hamzeh Qorbani
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

چی شد که بالاخره از ویرگول شروع کردم

علیرغم اینکه مدتهاست حساب ویرگول رو ساخته ام اما امروز بعد از کلی گشت و گذار در اینترنت بابت ساخت وبلاگ بالاخره در همین لحظه که در حال نوشتنم تصمیم گرفتم اولین پستم رو در ویرگول بذارمو در کنارش از لینکدین استفاده کنم.

من یک برنامه نویس هستم که رزومه ام در لینکدین از همینجا در دسترس هست و چندان در تولید محتوا و نوشتن تبحر و تخصص ندارم اما خب بهش نیاز دارم و باید در این زمینه مطالعه و تمرین کنم تا بتونم بهتر بنویسم.

اینروزا مشغول ساخت وبسایتم هستم و تا آماده شدنش به بستری نیاز دارم تا بتونم اطلاعات مربوط به دوره های آموزشیمو با دیگران به اشتراک بذارم که در نهایت انتخابم شد ویرگول.

برنامه ریزی ام در خصوص آموزش طوری هست که بشه مواردی رو رایگان برگزار کرد. بهتره از همینجای صحبتم برم سراغ نحوه برگزاری دوره های آموزشی.

در این سالهای اخیر در سه حوزه فعالیت داشتم که تمرکزم برای آموزش هم در همین راستا هست:

  • توسعه وب
  • برنامه نویسی ربات های معامله گر
  • برنامه نویسی برد سخت افزاری ESP32

هر کدوم از اینها دنیای بزرگی داره که واقعا واسم جذاب هستند. بخصوص اینکه بتونی پروژه های کاربردی متناسب با نیاز بازار کار رو بسازی. حالا چه اینکه اونها رو بفروشی و یا با بکارگیری شون کسب درآمد کنی. در یادداشت های بعدیم حتما راجع به هرکدوم توضیح خواهم داد اما در این یادداشت میخوام در رابطه با نحوه برگزاری دوره های آموزشی بنویسم.

نحوه برگزاری دوره های آموزشی

  • کلاسها بصورت آنلاین هستند
  • در حال حاضر از نرم افزار گوگل میت برای آموزش راه دور استفاده میکنم
  • ظرفیت کلاس ۱۰ تا ۱۵ نفر خواهد بود
  • اطلاع رسانی ها در طول دوره آموزشی از طریق ارسال پست الکترونیک انجام میشه. خودم از جیمیل استفاده میکنم.
  • پایان هر جلسه کدهای آموزش داده شده از طریق وبسایت گیت هاب در اختیارتون قرار میگیره
  • هرجلسه یسری تمرین برای روبرو شدن با چالش های برنامه نویسی خواهیم داشت
  • هر دوره آموزشی یک پروژه اصلی داره که قبل از ثبت نام در دوره آموزشی بهمراه سرفصل معرفی میشه
  • حتما بخشی از زمان کلاس رو برای رفع اشکال و راهنمایی مطالب جلسه قبل خواهیم داشت.

فعلا همینا خاطرم میادو باز هم اگه مواردی بود بهمین یادداشت اضافه میکنم.

امیدوارم اینجا بستر مناسبی باشه برای آشنایی و ارتباط با کسانی که قصد یادگیری برنامه نویسی رو دارند و یا حتی نسبت به برنامه نویسی کنجکاو هستند. آها، اینو هم بگم که در حال حاضر یسری دورهمی های آنلاین رو هر سه شنبه شب به کمک دوستان برگزار میکنیم که مرتبط با برنامه نویسی و علوم مرتبط باهاش هستند. امیدوارم حضور در این دورهمی ها هم براتون مفید باشه.

منتظر پیام و نظرتون هستم و در یادداشت های بعدی هم توضیحات بیشتری در رابطه با دوره ها و دورهمی ها خواهم داد.

به امید آشنایی و ارتباط بیشتر

پایان



آموزش برنامه نویسیآموزش آنلاینتوسعه وبربات های معامله گربرنامه نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید