ویرگول
ورودثبت نام
habib bolourchi
habib bolourchi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

این material app تو فلاتر چیه(1)

متریال اپ در واقعی یک اپلیشکیشن یا بهتر بگیم خودش یک ویجت ست ( فرا موش نکنیم که تو فلاتر همه چیز ویجت هست )

اگر خواستید بدونید که داخلش چی هست ctrl رو نگه می دارید یا command رو و بعدش با ماوس روش کلیک می کنید کلی هم داکیومنت داخلش هست که می تونه کمک کنه.

وقتی یک پروژه ی به اصطلاح helloworld که همون کلیک کردن رو یک دکمه هست رو کلی می کنید متوجه می شید که چندتا گزینه داره و در واقع متریال اپ اون شکل تم اصلی اپلیکیشن رو به شما می ده که home هم داره.

بخوایم خیلی خلاصه بگیم متریال اپ یه جورایی دیزاین اصلی رو به عهده داره.

من تلاش می کنم که نوشته هام کوتاه باشه برای کسایی که ADHD دارن مثل خودم ساده تر بشه چیزهارو فهمید. چون می خوام بعدا هم راجع بهش بنویسم شماره بهش اضافه کردم.

تو قسمت بعدی می خوام یکیم راجع به scaffold بنویسم

من یه دانشجوی دکترا تو زمینه علوم کامپیوترم که توی یه یکی از ایالتای آمریکا درس می خونم موضوع های مورد علاقم هوش مصنوعی و علوم داده و علوم شناختی برای رباتهاست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید