ویرگول
ورودثبت نام
فرزانه
فرزانه
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

هر روز یه سپاس گذاری

توی شرکت یه روتین صبحگاهی هست که همه بهش مقید ان اونم نوشتن سپاس گذاریه منم تا الان توی یه دفتر متن این سپاسگذاری هامو مینوشتم و ازش عکس میذارشتم تولی الان فکر کردم ایا بهتر نیست سپاس گذاری های صبحگاهیم رو اینجا بنویسم ؟؟

خدایا مرسی که هستی مهربون ترینم واااااقعا مرسی به خاطر این حال خوب بخ خاطر این خنده ها به خاطر تک تک اتفاقای قشنگی که توی زندگیم میوفته مررررررررررررسی

مرسی که بهترین هارو توی مسیر من قرار میدی... مرسی که به من شایستگی همنشینی با بهترین ها رو میدی..... مرسی که ادمهای درستی رو توی زمان های درستی وارد زندگیم کردی و دنیامو با وجود اونا قشنگ تر کردی ... مرسی که من روش مطالعه معرکه ای پیدا کردم برای درسهای دانشگاهم...مرسی که خدایا من رو لایق این دونستی که با دستای من نعمتهاتو به بندگانت جاری کنی ... مرسی به خاطر اینهمه لطفی که نسبت به من داری... مرسی که توی هیاهو ها تو منو با اتفاقای کوچیک خوشحالم میکنی... خدایا ببخشید که یه وقتایی غر میزنم و مرسی که تحملم میکنی و میبخشی منو به خاطر ناسپاسی هایی که از سر بچگی میکنم ?

خدایا مرسی که من رو ادم با عزت نفسی قرار دادی که برای یه سری اتفاقا حاضر به انجام هرکاری نشم و بیش از حد به دیگران محبت نکنم و اندازه رو در هرچیزی رعایت کنم ...خدایا مرسی که کمکم میکنی حواسم به فرصتهام باشه وازشون به نحو احسن استفاده کنم مرررررسی مهربونم به خاطر همه علاقه و تمایلی که توی وجود من نسبت به عادت های مثبت قرار دادی....

عادتسپاسگذاریدندانپزشکیپزشکیخدا
نوشتن منو لبریز از ذوق وشادی میکنه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید