ویرگول
ورودثبت نام
سید هادی منصوری راد
سید هادی منصوری راد
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

آموزش برنامه نویسی در فسا

آموزش آنلاین برنامه نویسی وب در فسا
آموزش آنلاین برنامه نویسی وب در فسا


این دعوتنامه تازه ترتیب داده شده را برای دورهٔ آموزش برنامه‌نویسی با استاد برجسته سید هادی منصوری راد فول استک دولاپر + دواپس با بیش از 15 سال سابقه برنامه نویسی

اگر دوست داری برنامه نویسی یاد بگیری با من در ارتباط باش من برای تو آموزش آنلاین میزارم و از صفر تا صد طراحی سایت رو بهت آموزش میدم:

دوست عزیز،

شما دعوت شده‌اید به یک سفر منحصر به فرد در دنیای برنامه‌نویسی اگر دارید این مطلب رو میخونید یعنی تصمیمتون رو گرفتید که برنامه نویس حرفه ای بشید و من در این مسیر میتونم بهت کمک کنم.

آشنایی با سید هادی منصوری راد

📚ویژگی های دوره:

- مدرس فول استک دولاپر سید هادی منصوری راد است اگر با من آشنا نیستید میتونید پست معرفی من رو بخونید اونجا کامل در مورد خودم توضیح دادم

- آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی

- پروژه‌های عملی واقعی با توجه به تجربیاتم

- پشتیبانی بعد از دوره آموزش در گروه تلگرامی من شما رو بعد دوره رها نمیکنم و یک گروه ایجاد کردم که سوالاتتون رو اونجا بپرسید و پاسخش رو بگیرد و علاوه بر اون کلی دوره رایگان و نکات رایگان در گروه منتشر میشه که میتونید ازش استفاده کنید.

🗓️ زمان دوره : هر زمانی که برای شما مناسب باشد

🔗 برای آشنایی با دوره های من به سایت hadafamooz.ir مراجعه کن و جلسه رایگان مشاوره آموزش برنامه نویسی دریافت کن

شما می‌توانید با رفتن به وبسایت فوق و انتخاب دوره‌های آموزشی با کیفیت بپیوندید و از تجربیات جذاب و آموزنده بهره‌مند شوید البته به صورت آنلاین در شهرهای مختلف آموزش میدم و محدودیتی ندارم پس اگر از شهر های دیگه هستی نگران این موضوع نباش

کانال تلگرامی من : https://t.me/hadaf_amooz

ارتباط با من : https://t.me/h4dinet

سایت : هدف آموز

لینک استاد در سایت استاد بانک : https://www.ostadbank.com/tutor/hadi-mansoori

کانال یوتیوب : https://www.youtube.com/@hadafamooz



برنامه نویسیآموزش برنامه نویسی در فساآموزش برنامه نویسیآموزش برنامه نویسی وب در فساآموزش برنامه نویسی وب در شیراز
سید هادی منصوری راد، جوانی پرانرژی و خلاق در دنیای برنامه‌نویسی وب. با استعداد و هوشی که دارد، باعث ایجاد نوآوری‌های شگفت‌انگیزی در این عرصه شده است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید