ویرگول
ورودثبت نام
سید هادی منصوری راد
سید هادی منصوری راد
خواندن ۷ دقیقه·۶ ماه پیش

سفارش پروژه های برنامه نویسی در فسا

معرفی:

سلام سید هادی منصوری راد هستم بیش از 15 سال که تجربه برنامه نویسی دارم تا کنون برای بیش از 10 شرکت داخلی و 3 شرکت بین المللی کار کردم:

برجسته ترین شرکت هایی که باهاشون همکاری داشتم رو لیست کردم:

  • شرکت آی پلن کانادا : در زمینه برنامه ریزی اتوماتیک مسافرت های توریست ها .
  • شرکت ریلتینا گرجستان: در زمین املاک و مستغلات.
  • شرکت اسکواد انگلستان در زمینه شبکه های اجتماعی در پازیشن های بک اند دولاپر و دواپس.

بنابراین تجربه بسیار بالای در پروژه های سطح بالا دارم و تقریبا با هر نوع پروژه ای سرو کله زدم از پروژه هایی که نیاز به ریل تایم بودن داشتن تا پروژه هایی که در اونها از نمودار های مختلف ، چارت ، گانت چارت و ... استفاده شده یک لیست از برخی از عنواین پروژه هایی که تا کنون انجام دادم رو لیست کردم :

ارتباط با من : 09174734146

تلگرام: https://t.me/h4dinet

1- پروژه ERP شرکت ریلتیانا :
یک پروژه کاملا ماژولار بود که پنل زیبایی داره و می شد با اون منابع داخلی ائم از منابع انسانی تا دریافت پروژه به صورت ریلتایم و همچنین مدیرت پروژه رو انجام داد در زیر یک نمای کلی از بخش مدیریت این پروژه رو میبینید.

طراحی ماژول مدیریت پروژه توسط سید هادی منصوری راد
طراحی ماژول مدیریت پروژه توسط سید هادی منصوری راد

اگر میخواد اطلاعات بیشتری کسی کنید ازتون دعوت میکنم دموی این پروژه رو در ویدئو زیر ببینید:

https://www.aparat.com/v/RkBeH?playlist=108789


2- برنامه نوسی پلتفرم گتنا یا گتنا وب دسکتاپ که در دو مد وب دسکتاپ و داشبورد کار میکنه:

این یک پلتفرم است که برنامه نویسان با استفاده از اون خیلی سریع میتونن پروژه های برنامه نویسی خودشون رو اجرا کنند میتونید دموی مربوط به این پلتفرم رو هم مشاهده کنید:

https://www.aparat.com/v/dICg7


3- پروژه یا شبکه اجتماعی نت آموز:

نام یکی از پروژه های جدید منه که کاملا شخصی استارت خورده و هنوز هم در حال توسعه است نمایی از سمت فرانت و پنل کاربری اونو براتون میزارم این یک شبکه اجتماعی ایرانی است برای آموزش آنلاین ایرانیان عزیز :

پنل کاربری نت آموز
پنل کاربری نت آموز
فرانت اند نت آموز
فرانت اند نت آموز

رسپانسیو و سازگار با موبایل
رسپانسیو و سازگار با موبایل


چرا باید منو برای انجام پروژه هاتون انتخاب کنید ؟

- در اجرای پروژه فرد بسیار منظم و با تجربه ای هستم .

- جلسات مختلفی برای پروژه تنظیم میکنم تا با کارفرما در ارتباط باشم و در روند صحیح قرار داشته باشیم .

- پروژه را به فاز های مختلف کوچکتر تقسیم میکنم و برای بهتر شدن پروژه ها ایده های متفاوتی ارائه میدم.

- من یک سایت رسمی به نام هدف آموز دارم که نماد اعتماد داره بنابراین خیلی راحت میتونید به من اعتماد کنید.

- پروژه های رو تا عملکرد صحیح و بدون باگ بدون هزینه پشتیبانی میکنم و از این بایت هیچ نگرانی نخواهید داشت.

تخصص های بنده :

1- برنامه نویس جاوا اسکریپ و فریم ورک اکسپرس جی اس.

2- برنامه نویس PHP و فریم ورک لاراول & لاراول اکتال Octane و لاراول سول Swoole .

3- با دیتا بیس های مختلفی مثل ماریا دی بی MariaDB و پستگرس Postgress کار کردم.

4- رست فول ای پی آی ها REST API رو کار کردم و باهاشون کاملا آشنا هستم.

5- با معماری ماکروسرویسز Microservices آشنا هستم و میتونم پروژه رو بین سرور های مختلف توزیع کنم .

6- یک متخصص خوب دواپس هستم و کارای مختلفی رو انجام دادم :

راه اندازی جنکینز و فرایند CICD
محدودیت دسترسی های با ابزاری های مثل پورتینر
داکرایز کردن و همچنین میتونم کانتینر ها رو با داکر سوارم مدیریت کنم .
با گرافانا برای مانیتور کردن وضعیت سرور ها آشنا هستم
با گیت هاب و گیت لب کار میکنم و گیت هاب فلو برام بسیار محبوبه


لیستی از افتخارت کسب شده سید هادی منصوری راد:

اولین فریم ورک ایرانی که در شورای عالی انفورماتیک ثبت شد :

ساخت اولین فریم ورک ایرانی که به رسمیت ثبت شد
ساخت اولین فریم ورک ایرانی که به رسمیت ثبت شد

ثبت مترجم زبان عامیانه به زبان ماشین یا SQL در شورای عالی انفورماتیک کشور:

پردازش گر متن تبدیل متن عامیانه به کد SQL
پردازش گر متن تبدیل متن عامیانه به کد SQL

ثبت فریم ورک گتنا در رسانه های دیجیتال کشور :

فریم ورک گتنا طراحی شده توسط سید هادی منصوری راد
فریم ورک گتنا طراحی شده توسط سید هادی منصوری راد

ثبت اس کیو ال فارسی گتنا در رسانه های دیجیتال کشور:

اس کیو ال فارسی گتنا طراحی شده توسط سید هادی منصوری راد
اس کیو ال فارسی گتنا طراحی شده توسط سید هادی منصوری راد

افتخارات آکادمیک :

نویسنده کتاب تالیفی سیستم عامل برای مقاطع کارشناسی :

نویسنده کتاب سیستم عامل سید هادی منصوری راد
نویسنده کتاب سیستم عامل سید هادی منصوری راد

نویسنده کتاب تالیفی فریم ورک گتنا:

نویسنده کتاب تالیفی فریم ورک گتنا  سید هادی منصوری راد
نویسنده کتاب تالیفی فریم ورک گتنا سید هادی منصوری راد


شماره تماس : 09174734146 سید هادی منصوری راد

تلگرام : https://t.me/h4dinet

از چه معماری های نرم افزاری برای اجرا پروژه استفاده میکنم :

این بسیار وابسته به هدف شما و میزان بودجه شما دارد میدانید که ما سه معماری بسیار کاربردی در ایجاد وب اپ ها داریم :

1- معماری یکپارچه یا Monolithic Architecture:

منولوتیک به یک ساختار یکپارچه اطلاق می‌شود که تمام قسمت‌های یک نرم‌افزار درون یک واحد متحد قرار دارد. در این ساختار، تمام قسمت‌های برنامه به صورت تعاملی و به هم متصل عمل می‌کنند و هیچ تقسیم‌بندی بزرگی در سیستم وجود ندارد. در این معماری از سه لایه مدل ، ویو و کنترلر استفاده میشود و برای پروژه های کوچک بسیار مناسب است البته خیلی از استارتاپ ها از همین معماری برای شروع کارشان استفاده میکنند. قابلیت توسعه داره اما به دلیل یکپارچگی کد توسعه پذیری کمی دشوار تر است.

2- ماژولار منولوتیک یا Modular :
ماژولاریته به تقسیم نرم‌افزار به اجزاء جداگانه و ماژول‌های مستقل اطلاق می‌شود. در این ساختار، هر ماژول مسئولیت‌های خاص خود را دارد و ارتباطات بین ماژول‌ها به صورت مشخص و استاندارد انجام می‌شود قابلیت توسعه پذیری بالایی دارد و در آینده میشه ماژول های جدید براش نوشت.

3- معماری ماکروسرویسز یا Microservices Architecture :

معماری ماکروسرویسز یک الگوی معماری نرم‌افزاری است که در آن، یک برنامه بزرگ به صورت مجموعه‌ای از خدمات (سرویس‌ها) کوچک و مستقل تقسیم می‌شود. هر سرویس مستقل از سایرین عمل کرده و می‌تواند به صورت مستقل ارتقاء یابد، اجرا شود و مقیاس پذیر باشد. این الگو به جای استفاده از یک برنامه یکپارچه و یکجا، به تقسیم بندی آن به اجزاء کوچک‌تر و مدیریت هر اجزاء به صورت مستقل می‌پردازد.

معماری های طراحی نرم افزار
معماری های طراحی نرم افزار


لیست شرکت هایی که از معماری ماکروسرویسز استفاده کرده اند:


Netflix , Amazon , Uber , Spotify , Microsoft , eBay, Twitter

مزایا و ویژگی های معماری ماکرو سرویسز:


استقلال سرویس‌ها (Service Independence):هر سرویس به صورت مستقل از سایر سرویس‌ها عمل می‌کند. این استقلال شامل استقلال در توسعه، ارتقاء، و اجرای سرویس می‌شود.

  • استقلال اطلاعات (Data Independence):هر سرویس دارای داده‌ها و پایگاه داده مستقل خود است. این امکان را فراهم می‌کند تا هر سرویس به طور مستقل از دیگران داده‌های خود را مدیریت کند.
  • تحلیل تجزیه و تحلیل ترکیب (Decomposition and Composition):برنامه بزرگ به اجزاء کوچک‌تر تجزیه می‌شود و هر اجزاء به صورت مستقل پیاده‌سازی می‌شود. سپس این اجزاء به یکدیگر ترکیب می‌شوند.
  • مدیریت اجزاء (Component Management):هر سرویس به عنوان یک اجزاء مدیریت می‌شود و می‌تواند به صورت مستقل ارتقاء یابد یا تعمیر شود.
  • مدیریت توزیع (Distribution Management):به دلیل استقلال سرویس‌ها، میکروسرویس‌ها می‌توانند به صورت توزیع شده در محیط‌های مختلف اجرا شوند.
  • اتصالات آسان (Easy Integration):این معماری اتصالات و ادغام میان سرویس‌ها را ساده می‌کند، و از ارتباطات منطقی (Logical Communication) میان سرویس‌ها استفاده می‌کند.
  • مقیاس‌پذیری (Scalability):به دلیل استقلال سرویس‌ها، میکروسرویس‌ها می‌توانند به صورت مستقل مقیاس‌پذیر باشند.
  • تست و نگهداری آسان (Easy Testing and Maintenance):سرویس‌ها به صورت مستقل تست و نگهداری می‌شوند، که تسهیلات در اجرای تست‌ها و نگهداری را فراهم می‌کند.


سفارش پروژه های برنامه نویسی در تهران

سفارش پروژه برنامه نویسی در اصفهان

سفارش پروژه های برنامه نویسی دورکار

سفارش پروژهای برنامه نویسی در ایران

سفارش پروژه های تحت وب

سفارش پایان نامه برنامه نویسی

سفارش پایان نامه رشته کامپیوتر

سفارش پایان نامه در فسا

سفارش پایان نامه برنامه نویسی در فسا

سفارش پروژه در شیراز

سفارش پروژه های تحت وب در شیراز

سفارش پروژه های برنامه نویسی در فارس

شماره تماس : 09174734146

تلگرام : https://t.me/h4dinet




برنامه نویسیسفارش پروژه های برنامه نویسیانجام پروژه های برنامه نویسیسفارش پروژه های برنامه نویسی در فساسفارش پروژه
سید هادی منصوری راد، جوانی پرانرژی و خلاق در دنیای برنامه‌نویسی وب. با استعداد و هوشی که دارد، باعث ایجاد نوآوری‌های شگفت‌انگیزی در این عرصه شده است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید